Είναι λυπηρό να χρειάζεται αστυνομική προστασία για να συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο

Είναι λυπηρό να χρειάζεται αστυνομική προστασία για να συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο

Είναι λυπηρό να χρειάζεται αστυνομική προστασία για να συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 246 ΦΟΡΕΣ

Είναι λυπηρό πράγματι να χρειάζεται αστυνομική προστασία για να συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο.

Και είναι λυπηρό διότι δείχνει το ανύπαρκτο επίπεδο διαλόγου που υπάρχει.
Οι μεν προσπαθούν να επιβάλλουν τις απόψεις τους με φωνές και τσαμπουκά και οι δε με... αλυσίδες στις πόρτες του δημαρχείου και με ΜΑΤ.

Είμαστε ακόμα πολύ πίσω για να αποκτήσουμε τη στοιχειώδη κουλτούρα διαλόγου.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ