Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν, δύο Αστυφύλακες, που υπηρετούν σε Τμήμα Ασφαλείας της Αθήνας, ενώ διατάχθηκε σε βάρος και Ενορκη Διοικητική Εξέταση, για την απόδραση αλλοδαπού κρατούμενου, το απόγευμα του Σαββάτου, από τα Δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.
Επιπλέον, σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος τους, για ελευθέρωση κρατουμένου από αμέλεια.