Απίστευτο: 38 οπλίτες ζήτησαν να συνεχίσουν τη θητεία τους στα σύνορα!

Απίστευτο: 38 οπλίτες ζήτησαν να συνεχίσουν τη θητεία τους στα σύνορα!

Απίστευτο: 38 οπλίτες ζήτησαν να συνεχίσουν τη θητεία τους στα σύνορα!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1350 ΦΟΡΕΣ

Προτίμησαν Τήλο, Καστελόριζο, Πλάτη, Χελιδόνα και Σύμη από Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Την ώρα που οι περισσότεροι στρατιώτες «δίνουν μάχη» για μια μετάθεση κοντά στο σπίτι τους, προκειμένου να περάσουν μια όσο το δυνατόν ευκολότερη θητεία, 38 οπλίτες που ξεκίνησαν την θητεία τους στον Στρατό τον Σεπτέμβριο και σύμφωνα με τον νόμο δικαιούνταν πλέον μετάθεση, επέλεξαν να μείνουν και να συνεχίσουν τη θητεία τους στα σύνορα!

Συγκεκριμένα οι 38 στρατιώτες που είχαν παρουσιαστεί στην E/ΕΣΣΟ 2016, δηλαδή τον Σεπτέμβριο σε μονάδες του Έβρου, καθώς και σε νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, εθελοντικά και με δήλωσή τους, αποποιήθηκαν του δικαιώματός τους να μετατεθούν στο εσωτερικό, σε πόλεις
συμφερόντων τους και ζήτησαν να παραμείνουν μέχρι το πέρας της θητείας τους στις μονάδες που υπηρετούν στην παραμεθόριο.

To ΓΕΣ συνεχάρη τους εν λόγω στρατιώτες, τους απένειμε με έγγραφη διαταγή Ηθική Αμοιβή «Συγχαρητήρια», καθώς αποδεικνύουν, όπως αναφέρει το Γενικό Επιτελείο Στρατού, «το υψηλό φρόνιμα και το ήθος τους, καθώς επίσης και την σε υψηλό βαθμό αίσθηση του χρέους και του καθήκοντος προς την Πατρίδα». Τους χορήγησε επίσης πενθήμερη τιμητική άδεια.

Πηγή: http://www.protothema.gr

Διαβάστε ακόμη

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Ο Ελαιουργικός & Αμπελουργικός Συνεταιρισμός Δωδεκανήσου αποχαιρετά τον Μανώλη Διακομανώλη

Νότια Ρόδος: Στο επίκεντρο ξανά τα ελάφια και οι ελλείψεις στο Π.Ι. Γενναδίου

Στον Ευαγόρα ο Χρήστος Στεργιόπουλος

Ρόδος: Το τελευταίο αντίο στην Ειρήνη Ζερβού

Ρόδος: Θλίψη στο ΤΕΕ Δωδεκανήσου για τον Εμμανουήλ Διακομανώλη

Ρόδος: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά δίπλα σε κάδους που ξέσπασε στην καρδιά του χωριού Κοσκινού