Απολύονται οι συμβασιούχοι της καθαριότητας στη Ρόδο

Απολύονται οι συμβασιούχοι  της καθαριότητας στη Ρόδο

Απολύονται οι συμβασιούχοι της καθαριότητας στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1445 ΦΟΡΕΣ

Στην ανεργία οδηγούνται δεκάδες συμβασιούχοι, αρκετοί εκ των οποίων και στη Ρόδο, ύστερα από την απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού συνεδρίου.

Αυτό καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση», αναφέροντας τα εξής:

«Η δημοσιοποίηση της απόφασης της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, στέλνει τελεσίδικο μήνυμα σε χιλιάδες εργαζόμενους στην καθαριότητα των Δήμων, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και οι δεκάδες συμβασιούχοι του Δήμου Ρόδου, καθώς και των άλλων νησιών. Τους γυρίζουν ξανά πίσω στην ανεργία και την ανέχεια. Για πολλούς από αυτούς αμφισβητούνται προκλητικά ακόμα και οι μισθοί που τους καταβλήθηκαν για την παρεχόμενη εργασία τους.

Δεκαετίες τώρα συντηρείται αυτή η απαράδεκτη ομηρία των εργαζομένων και η ανακύκλωση των ανέργων στις υπηρεσίες των Δήμων, ενώ οι ανάγκες που καλύπτουν είναι πάγιες και διαρκείς.

Κυβερνήσεις και Δημοτικές Αρχές, όλα αυτά τα χρόνια απαξίωσαν συστηματικά τις υπηρεσίες καθαριότητας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει προσωπικό, λόγω απαγόρευσης των προσλήψεων, τα μηχανήματα και τα οχήματα στην καθαριότητα να αχρηστεύονται, αλλά και αυτά που κυκλοφορούν να έχουν βλάβες, βάζοντας σε κίνδυνο καθημερινά την σωματική ακεραιότητα και την ασφάλεια των εργαζομένων. Έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν να καταλήξουν οι υπηρεσίες καθαριότητας στα χέρια αετονύχηδων που βγάζουν χρυσάφι από το σκουπίδι.

Ο τυχοδιωκτισμός της Κυβέρνησης, που θέλει να βρει διέξοδο διαφυγής μέσω αυτής της Απόφασης του Ελεγκτικού με το θέμα των συμβασιούχων και το δικαίωμά τους στην μόνιμη και σταθερή δουλειά, πρέπει να βρει τους εργαζόμενους απέναντι. Είναι κάλπικη η αντιπαράθεσή της με τη ΝΔ, που ποτέ δεν αποστασιοποιήθηκε από το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων, αφού ταυτίζονται στην εξυπηρέτηση μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και σ’ αυτόν τον τομέα.

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, συντάσσεται με τον αγώνα των συμβασιούχων για μόνιμη και σταθερή δουλειά. Προσλήφθηκαν μέσω ΑΣΕΠ και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Είμαστε κοντά στον αγώνα τους να μη γίνει καμιά απόλυση συμβασιούχου. Να καταβάλλονται κανονικά τα δεδουλευμένα στους εργαζόμενους. Να μετατραπούν όλες οι συμβάσεις σε αορίστου χρόνου και να γίνουν με κρατική χρηματοδότηση όλες οι απαιτούμενες νέες μόνιμες προσλήψεις στους δήμους. Καμιά υπηρεσία των Δήμων σε ιδιώτες».

Διαβάστε ακόμη

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη