Στον ΔΙ.ΑΣ. ο Χατζηφούντας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 266 ΦΟΡΕΣ
Ο 29χρονος επιθετικός συμφώνησε με την ομάδα της Κω που έχει υψηλούς στόχους
Την καλύτερη μέχρι τώρα μεταγραφική κίνηση, πραγματοποίησε η Ένωση Αντίμαχου- Δικαίου.
Συμφώνησε με τον 29χρονο επιθετικό Μανώλη Χατζηφούντα, ο οποίος τα δυο τελευταία χρόνια πραγματοποίησε γεμάτα πρωταθλήματα στην Α΄ Κατηγορία Blue Star Ferries με το Διαγόρα και στη Γ΄ Εθνική με τα χρώματα του Ιάλυσου.
Η παρουσία του μάλιστα ιδιαίτερα στην Α΄ Κατηγορία ήταν εντυπωσιακή, καθώς φόρεσε την φανέλα του Διαγόρα 29 φορές σε πρωτάθλημα και Κύπελλο και σημείωσε 11 γκολ .
Ανάλογη ήταν και η συμμετοχή του σε παιχνίδια της Γ΄ Εθνικής με τη φανέλα του Ιάλυσου.
Η ομάδα του Γιώργου Σταμάτη και τον Στάθη Γκουντελίτσα, δυναμώνει αρκετά στην επίθεση με την απόκτηση του 29χρονου επιθετικού, που αναμένεται να βοηθήσει πολύ την Ένωση Αντίμαχου-Δικαίου στο φετινό πρωτάθλημα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ένωσης για τον Μανώλη Χατζηφούντα αναφέρει: «Η Α.Ε. ΑΝΤΙΜΑΧΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ‘ΔΙ.ΑΣ.’ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Χατζηφούντα Μανώλη.
Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία και επιτυχίες με την ομάδα μας».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News