200.000 ευρώ από το Υπουργείο Υγείας για τη Μονάδα Νεογνών

200.000 ευρώ από το Υπουργείο Υγείας για τη Μονάδα Νεογνών

200.000 ευρώ από το Υπουργείο Υγείας για τη Μονάδα Νεογνών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 610 ΦΟΡΕΣ

Έκτακτη επιχορήγηση, για τη δημιουργία Μονάδας Αυξημένης Φροντίδας Νεογνών, αιτήθηκε -μετά από προτροπή του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη- το Νοσοκομείο της Ρόδου.

«Ο υπουργός έχει πάρει πολύ ζεστά το θέμα της Μονάδας Νεογνών» δήλωσε στην ΕΡΤ Ρόδου η Διοικήτρια του Νοσοκομείου, Κατερίνα Χατζηστρατή, προσθέτοντας ότι εκτός από την άμεση προκήρυξη των δύο παιδιάτρων – νεογνολόγων, για τη στελέχωση της Μονάδας, προχωρά και στην επιχορήγηση, ύψους 200.000 ευρώ, για τη λειτουργία της.

Σημειώνεται ότι χρονικά, η λειτουργία της Μονάδας Νεογνών προσδιορίζεται σε 7 έως 8 μήνες, λόγω της καθυστέρησης που πιθανόν να παρατηρηθεί στη διαδικασία των προσλήψεων.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!