Η βλάβη στο ραντάρ του αεροδρομίου Ρόδου

Η βλάβη στο ραντάρ  του αεροδρομίου Ρόδου

Η βλάβη στο ραντάρ του αεροδρομίου Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 967 ΦΟΡΕΣ

Ενός κακού μύρια έπονται, λέει η παροιμία, και ίσως αυτό να ταιριάζει σε όσα συνέβησαν στους επιβάτες που χρησιμοποίησαν το αεροδρόμιο της Ρόδου προχθές Τετάρτη και την Τρίτη. Στην αρχή «χάλασε» το ένα ραντάρ προσέγγισης (ILS).

Στη συνέχεια χάλασε και το δεύτερο με αποτέλεσμα να σημειωθούν καθυστερήσεις στις πτήσεις έως πέντε ώρες. Εν τω μεταξύ, οι ηλεκτρονικοί μηχανικοί της ΥΠΑ απεργούσαν και κανείς άλλος εκτός από το προσωπικό ασφαλείας δεν επιτρέπεται να πλησιάσει τα ραντάρ.

Τελικά την Τετάρτη το μεσημέρι, κι αφού οι τουριστικοί φορείς απείλησαν να πάνε στον εισαγγελέα, ως εκ θαύματος και τα δύο ραντάρ επαναλειτούργησαν! Κάποιοι θυμήθηκαν τις αντιδράσεις πριν από την παραχώρηση του αεροδρομίου που γίνονταν από τα συνδικαλιστικά σωματεία της ΥΠΑ στη Ρόδο.

Τέλος καλό, όλα καλά, λένε όμως. Αν και η απεργία των ηλεκτρονικών μηχανικών λήγει σήμερα, ελπίζουν ότι δεν θα σημειωθούν άλλες... βλάβες.

(Από την Καθημερινή)

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!