Πιάνουν δουλειά οι συμβασιούχοι του Δήμου

Πιάνουν δουλειά οι συμβασιούχοι του Δήμου

Πιάνουν δουλειά οι συμβασιούχοι του Δήμου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 606 ΦΟΡΕΣ

Όλα είναι έτοιμα για να πιάσουν δουλειά στο Δήμο της Ρόδου οι συμβασιούχοι της καθαριότητας από την 1η Σεπτεμβρίου, αφού χθες, Δευτέρα, είχε προσέλθει για να καταθέσει τις απαιτούμενες αιτήσεις η συντριπτική πλειοψηφία τους.

Συγκεκριμένα, από χθες, οι συμβασιούχοι έπρεπε να προσέρχονται στο Δήμο για να υπογράψουν ώστε να πιάσουν δουλειά, μετά και την έγκριση του φακέλου από τον ΑΣΕΠ.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για 127 άτομα που είχαν απασχοληθεί στο Δήμο μέχρι και τις 7 Ιουνίου του 2017 και, σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που έλαβε το δημοτικό συμβούλιο, θα συνεχίσουν την εργασία τους με νέες συμβάσεις μέχρι και τις 31 Μαρτίου του 2018.

Μέχρι χθες, λοιπόν, είχαν προσέλθει στο Δήμο και υπέγραψαν 120 άτομα και απομένουν άλλοι πέντε μια και τρεις είχαν δηλώσει ότι βρήκαν αλλού δουλειά.

Διαβάστε ακόμη

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη