«…Λυπηθείτε τους επισκέπτες της Ρόδου…»

«…Λυπηθείτε τους επισκέπτες της Ρόδου…»

«…Λυπηθείτε τους επισκέπτες της Ρόδου…»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3300 ΦΟΡΕΣ

Στον αντίποδα των όσων ακούστηκαν χτες στο αναπτυξιακό συνέδριο της περιφέρειας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη Ρόδο παραθέτουμε την ανάρτηση στο fb του ξενοδόχου Μανώλη Μαρκόπουλου.

Γιατί καλές οι προσπάθειες και τα σχέδια που υλοποιούνται για να έρχονται τουρίστες νωρίτερα στο νησί ήδη αλλά τα μικρά και πρακτικά ζητήματα πότε θα λυθούν;

Επισημαίνει λοιπόν ο κ. Μαρκόπουλος τα εξής: «Η σαιζόν έχει ΗΔΗ ξεκινήσει εδώ και 24 ημέρες, υποδεχόμαστε πια την 4η σειρά πελατών ως προορισμός !!! Στα Κολύμπια ήδη 8 Ξενοδοχεία ανοικτά. Η δε προετοιμασία του νησιού μας είναι η εξής:

-Παραλίες ανέτοιμες, με σκουπίδια, χωρίς ξαπλώστρες, χωρίς θαλάσσια σπορ
-ΚΤΕΛ με ελάχιστα δρομολόγια
-Εθνική οδός Κλειστή και βρόμικη γεμάτη αγριόχορτα
-Ημερόπλοια που ακόμα δεν κάνουν καμία εκδρομή
-Καταστήματα που στην πλειοψηφία είναι κλειστά γιατί βαριούνται οι ιδιοκτήτες να δουλεύουν με λίγους επισκέπτες
- Αξιοθέατα και μουσεία σε χειμερινό ωράριο

Κατά τα άλλα η σαιζόν είναι μικρή και θέλουμε επιμήκυνση !!!

Λυπάμαι κύριοι ΔΕΝ γίνεται έτσι !!! Πόσο ακόμα ξενοδόχοι με τιμές κάτω από το κόστος (για να πατσίσουν το χάλι του νησιού) θα επιδοτούν την επιμήκυνση που όλοι μας ζητάμε ;;;

Και αν ακόμη δεν σας ενδιαφέρει ο δικός μας αγώνας, λυπηθείτε τους επισκέπτες του νησιού μας !!!»

Β.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ