Κοτζιάς: Σαφής η ιδιοκτησία των Ιμίων στην Ελλάδα με τρία διεθνή κείμενα

Κοτζιάς: Σαφής η ιδιοκτησία των Ιμίων στην Ελλάδα με τρία διεθνή κείμενα

Κοτζιάς: Σαφής η ιδιοκτησία των Ιμίων στην Ελλάδα με τρία διεθνή κείμενα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 384 ΦΟΡΕΣ

Απάντηση στο τουρκικό ΥΠΕΞ

«Σε δύσκολους καιρούς πρέπει να υπάρχει νηφάλια και ψύχραιμη σκέψη» υπογράμμισε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς, σχετικά με το θέμα των Ιμίων που έθεσε εκ νέου η ανακοίνωση του τουρκικού ΥΠΕΞ.

Ειδικότερα για τα Ίμια είπε σε συνέντευξή του στο ρ/σ 247 ότι «με τρία διεθνή κείμενα είναι σαφής η ιδιοκτησία των Ιμίων στην Ελλάδα και καλό είναι να το πάρει χαμπάρι η Τουρκία ότι στην πλευρά τουλάχιστον του Αιγαίου oφείλει και θα είναι ωφέλιμο και για την ίδια να λειτουργεί με βάση το διεθνές δίκαιο. Η Ελλάδα είναι κατά πολύ πιο οργανωμένη χώρα σε όλα τα πεδία και τους τομείς από το Ιράκ και τη Συρία».

«Η χώρα χρειάζεται ψυχραιμία και πρέπει να το επιδεικνύει η πολιτική ηγεσία και τα κόμματα της αντιπολίτευσης» εξήγησε επισημαίνοντας ότι «πρέπει να είμαστε πιο νηφάλιοι και να εκτιμάμε τα πράγματα με προσοχή διότι αν ήμουν Ερντογάν και έβλεπα πως αντιδρά η Ελλάδα σαν συνολική κοινωνία και πολιτική σκηνή στις προκλήσεις της Τουρκίας θα ήμουν ευχαριστημένος». Εκτίμησε δε ότι «με κάθε πρόκληση υπάρχει μία αναταραχή πολλαπλάσια της σημασίας αυτής της πρόκλησης».

Παράλληλα, σχετικά με το πρόσφατο περιστατικό με την ελληνική σημαία σε βραχονησίδα αποσαφήνισε ότι «εξωτερική πολιτική πρέπει να κάνει πριν από όλα το ΥΠΕΞ, και το λέω αυτό προς όλους» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εξωτερικών και πρόσθεσε: «δεύτερον, οι θεσμοί της χώρας και τρίτον αν κάποιος είναι πάρει κάποια πρωτοβουλία στην εξωτερική πολιτική καλά είναι να σκέφτεται τη συνέχεια».

«Η ελληνική σημαία μπορεί να κυματίζει παντού» σημείωσε «αλλά το πως και πότε θα υπερασπιστείς αυτή σου την ενέργεια, πρέπει να το σκέφτεσαι επίσης. Εγώ από όσο ξέρω δεν σηκώθηκαν εκεί ελληνικές σημαίες ή δεν κατεβήκανε, πιο σωστά. Πάντως για κάθε ενέργεια που σχετίζεται με την εξωτερική πολιτική πρέπει να σκέφτεται κανείς και τη συνέχεια».

«Η κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός και το ΥΠΕΞ» πρόσθεσε ο κ. Κοτζιάς «είναι υπεύθυνοι για την εξωτερική πολιτική και τον συντονισμό της. Δεν θεωρώ καλό να γίνεται εξωτερική πολιτική ή κάποιοι να κάνουν από άλλες μεριές, έξω ίσως και από το θεσμικό σύστημα, εξωτερική πολιτική που δυσκολεύει τη χώρα ή υπονομεύει την πολιτική της».

Πηγή: tovima.gr

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου