ΔΙ.ΑΣ: «Σας ευχαριστούμε όλους»

ΔΙ.ΑΣ:  «Σας ευχαριστούμε όλους»

ΔΙ.ΑΣ: «Σας ευχαριστούμε όλους»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 186 ΦΟΡΕΣ

Στην ομάδα του ΔΙ.Α. προέχει η Γενική Συνέλευση, η οποία και θα αναδείξει τη νέα Διοίκηση που θα πάρει τη θέση της και πάλι και θα θελήσει να οδηγήσει την ομάδα της Κω σε νέες διεκδικήσεις.

Η ομάδα του Γιάννη Μανούσογλου ήταν Κυπελλούχος Δωδεκανήσου την περίοδο που πέρασε και δευτεραθλήτρια στο πρωτάθλημα της Α΄Κατηγορίας. Γεγονότα σημαντικά για την πορεία της ομάδας τη φετινή περίοδο.

Σε εκείνο που προχώρησαν οι Διοικούντες, είναι οι ευχαριστίες προς όλο τον κόσμο και εκείνους που στήριξαν αυτή την προσπάθεια και στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση που εξέδωσε χθες η Διοίκηση του ΔΙ.Α.:

«Η χρονιά τελείωσε με την απόφαση της Καρπάθου να μην παραστεί στο μεταξύ μας αγώνα. Στην πρώτη χρονιά ίδρυσης και παρουσίας της ομάδας μας Α.Ε ΔΙ.ΑΣ ΚΩ καταφέραμε να στεφθούμε Κυπελλούχοι Δωδεκανήσου και δευτεραθλητές πρωταθλήματος στην Α' κατηγορία Δωδεκανήσου.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την νέα αγωνιστική σεζόν που θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για το καλύτερο! Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας και τους φιλάθλους που χωρίς αυτούς δεν θα φτάναμε τόσο ψηλά! Καλό καλοκαίρι και καλή δύναμη σε όλο τον κόσμο!»

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς