Δικαιώθηκαν 15 απολυμένοι συμβασιούχοι της καθαριότητας

Δικαιώθηκαν 15 απολυμένοι συμβασιούχοι της καθαριότητας

Δικαιώθηκαν 15 απολυμένοι συμβασιούχοι της καθαριότητας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1126 ΦΟΡΕΣ

Άλλοι δεκαπέντε απολυμένοι συμβασιούχοι-παρατασιούχοι της καθαριότητας στο Δήμο της Ρόδου κέρδισαν τα προσωρινά ασφαλιστικά μέτρα που είχαν καταθέσει, μετά τους οκτώ που έκαναν την αρχή.

Οι απολυμένοι αυτοί στην υπηρεσία της καθαριότητας, θα εργαστούν μέχρι την οριστική εκδίκαση της υπόθεσης. Ειδικότερα, οι πρώτοι οκτώ αναμένεται να εργαστούν μέχρι και τα τέλη Ιουνίου ενώ οι δεκαπέντε μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, μέχρι δηλαδή την οριστική απόφαση για τα ασφαλιστικά μέτρα.

Υπενθυμίζεται ότι ο Σύλλογος των υπαλλήλων του Δήμου έχει καταθέσει αίτημα για να παραμείνουν στην εργασία τους μέχρι και τον Σεπτέμβριο.

Ως γνωστόν, επιδίωξη αυτών που κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα και αγωγή είναι να δικαιωθούν με τη μετατροπή των συμβάσεών τους σε αορίστου χρόνου, καθώς καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, όπως αναφέρει και στην ομόφωνη απόφαση που πήρε το δημοτικό συμβούλιο Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη