Άγρια «γκάζια» στον Διγενή

Άγρια «γκάζια» στον Διγενή

Άγρια «γκάζια» στον Διγενή

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 452 ΦΟΡΕΣ

Στους ποδοσφαιριστές τα «έψαλε» χθες η διοίκηση για την ήττα από τον Διαγόρα Βατίου

«Ανάποδες» πήραν οι παράγοντες της διοίκησης του Διγενή με την ήττα της ομάδας το περασμένο Σάββατο από τον Διαγόρα στο Βάτι.

Πριν από την έναρξη της χθεσινής πρώτης προπόνησης της εβδομάδας, ο πρόεδρος Τσαμπίκος Ζαχαρίας και οι συνεργάτες του επισκέφθηκαν τους ποδοσφαιριστές και τους έκαναν δριμύτατες παρατηρήσεις, ζητώντας τους να αφυπνιστούν άμεσα και να επιστρέψουν στις επιτυχίες, αρχής γενομένης από το εντός έδρας παιχνίδι με τον Ποσειδώνα Καρπάθου.

«Όποιος δεν θέλει να συνεχίσει, μπορεί να φύγει. Προέχει η υγεία της ομάδας, ακόμα κι αν αυτό κοστίσει τον υποβιβασμό της. Αναλάβετε τις ευθύνες σας και συνέλθετε… χθες», ήταν το μήνυμα που φέρεται να έστειλε η διοίκηση.

Η προετοιμασία για το ματς με τους Καρπάθους ξεκίνησε χθες, με απόντες τον τραυματία Νικήτα Σκούμπρο, καθώς και τον Σωτήρη Πατσιαούρα, ο οποίος βρίσκεται εκτός Ρόδου. Ο πρώτος δεν πρόκειται να προλάβει, ενώ η συμμετοχή του δεύτερου είναι αμφίβολη.

Διαβάστε ακόμη

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου