Mε δύο νέα οχήματα ενισχύεται η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Κω

Mε δύο νέα οχήματα ενισχύεται η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Κω

Mε δύο νέα οχήματα ενισχύεται η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 407 ΦΟΡΕΣ

Η ενίσχυση των υποδομών της Υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Κω συνεχίζεται με την προμήθεια δύο νέων οχημάτων για τη διαχείριση αποβλήτων.

Ήδη η προμήθεια των δύο οχημάτων εντάχθηκε για χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020» (ΥΜΕΠΕΡΑΑ) του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Ο Δήμος Κω, με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου κ. Μιχάλη Χατζηκαλύμνιου προχώρησε, άμεσα, στις απαραίτητες ενέργειες με τη σύνταξη της σχετικής μελέτης από την Τεχνική Υπηρεσία και την υποβολή της πρότασης από την Διεύθυνση Προγραμματισμού.

Η πρόταση περιλαμβάνει την προμήθεια δύο καινούργιων διαξονικών φορτηγών με ανατρεπόμενη κιβωτάμαξα, από τα οποία το ένα θα έχει γερανό και αρπάγη (παπαγάλος), συνολικού προϋπολογισμού 272.800,00 €.
Από αυτό το ποσό, τα 112.840,00 € θα διατεθούν από ίδιους πόρους του Δήμου Κω, που είναι πλέον ένας οικονομικά ισχυρός και αυτοδύναμος δήμος που έχει τη δυνατότητα να κάνει έργα με δικούς του πόρους αλλά και να συμμετέχει σε προγράμματα συγχρηματοδότησης.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία