Ευχαριστήρια επιστολή του Μανώλη Μπονιάτη από το Τοπικό Συμβούλιο Σορωνής

Ευχαριστήρια επιστολή του Μανώλη Μπονιάτη από το Τοπικό Συμβούλιο  Σορωνής

Ευχαριστήρια επιστολή του Μανώλη Μπονιάτη από το Τοπικό Συμβούλιο Σορωνής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 792 ΦΟΡΕΣ

Ευχαριστήρια επιστολή απέστειλε στη "Ρ" ο κ. Μανώλης Μπονιάτης, ο οποίος αναδείχθηκε στο νέο Τοπικό Συμβούλιο της Σορωνής. Στην επιστολή αναφέρεται συγκεκριμένα:

"Νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω και δημόσια, όλες τις Συγχωριανές και όλους τους Συγχωριανούς μου, για τη συμμετοχή τους στις εκλογές τις 26/5/2019 οι οποίες ανέδειξαν το νέο μας Τοπικό Συμβούλιο.

Θα ήθελα ωστόσο να επισημάνω ότι η νίκη ήταν μεν σαρωτική αλλά συλλογική, αφού ο καθένας από τα μέλη της παράταξης συνέβαλε με τον δικό του τρόπο ώστε να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Εξάλλου, το δύσκολο έργο του τοπικού συμβουλίου ξεκινάει τώρα, και ευελπιστώ να καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε όλα όσα σχεδιάζουμε για το χωριό μας σε ένα κλίμα συνεργασίας και αλληλοβοήθειας. Ευχαριστώ από καρδιάς την οικογένεια μου που με συμπαραστάθηκε, φίλους και συνεργάτες για την στήριξή τους, όλους και όλες εσάς που μας εμπιστευθήκατε."

Με εκτίμηση Μανώλης Νικ. Μπονιάτης

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία