«Εκτός» Σερτζίνιο και Μαραγκουδάκης για τον Ιάλυσο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 306 ΦΟΡΕΣ
Χωρίς τους Σερτζίνιο και Μαραγκουδάκη οι οποίοι είναι τραυματίες και δεν μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, αναχώρησε χθες ακτοπλοϊκώς για την Καλαμάτα η ομάδα του Ιάλυσου ενόψει του αυριανού εκτός έδρας αγώνα απέναντι στην ομώνυμη τοπική ομάδα.
Οι «ερυθροκίτρινοι» θα διανυκτερεύσουν σήμερα το βράδυ στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, ενώ νωρίτερα θα κάνουν και προπόνηση που φυσικά θα είναι και η τελευταία πριν από την αυριανή πολύ δύσκολη αναμέτρηση.
Η αποστολή θα επιστρέψει στη βάση της αεροπορικώς, αύριο το βράδυ αμέσως μετά το παιχνίδι. Οι παίκτες οι οποίοι συμμετέχουν στην αποστολή είναι οι ακόλουθοι:
Ανδρούτσος, Άγγελος Χειμωνέττος, Πατινιώτης, Μακρυδημήτρης,Τριποτσέρης, Νατσιόπουλος, Ρεκλείτης, Αυγενικού, Φράγκος, Τερζίου, Χατζηδίμπας, Κώστας Χειμωνέττος, Κουγιός, Μπαρέτας, Μαρτσάκης, Γιώργου, Δαλαμήτρας και Παπαδόπουλος.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News