Έδεσαν τα κάγκελα με σπάγκο στο πάρκο του Ροδινιού!

Έδεσαν τα κάγκελα με σπάγκο στο πάρκο του Ροδινιού!

Έδεσαν τα κάγκελα με σπάγκο στο πάρκο του Ροδινιού!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 530 ΦΟΡΕΣ

Με σπάγκο έδεσαν τα κάγκελα που τοποθέτησαν σε μέρος που έχουν πραγματοποιηθεί έργα στο πάρκο του Ροδινιού.

Εκεί, λόγω επικινδυνότητας έπρεπε να τοποθετηθούν τα εν λόγω κάγκελα εως ότου αποκατασταθεί η όποια ζημιά.

Ωστόσο, αρνούμαστε να δεχτούμε ότι η μόνη λύση που μπορούσαν να βρουν είναι αυτή που φαίνεται και στη φωτογραφία που δημοσιεύει σήμερα η "Ροδιακή"...

Τα σχόλια δικά σας!

Λ.Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ