Συνεχίζεται η προσπάθεια απομάκρυνσης των εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Συνεχίζεται η προσπάθεια απομάκρυνσης των εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Συνεχίζεται η προσπάθεια απομάκρυνσης των εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 786 ΦΟΡΕΣ

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται από τις αρμόδιες αρχές του δήμου της Ρόδου η προσπάθεια συγκέντρωσης των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων που βρίσκονται σε ολόκληρο το νησί μας.

Τις τελευταίες μέρες, όπως ανακοίνωσε το αρμόδιο στέλεχος της υπηρεσίας του δήμου Ρόδου κος Νίκος Πίτσης, συγκεντρώθηκαν τα εξής οχήματα:
1. RENAULT SCENIC από Χειμάρρας και Παύλου Μελά.
2. FIAT SCUDO απέναντι από Δημοτικό Σχολείο Ατταβύρου και Ακραμήτου.
3. FIAT PUNTO από Ευγγ. Κανόναρχου στην Ανάληψη.
4. PEUGEOT 306 από Μητροπόλεως.
5. NISSAN MICRA από Ανθ. Ζερβού κάτω από το παλιό Νοσοκομείο.

6. FORD ESCORT στην είσοδο του αθλητικού κέντρου «Καλλιπάτειρα» στο Καρακόνερο.
7. PIAZZIO μηχανή πάνω στο πεζοδρόμιο επί της οδού Βύρωνος.
8. HONDA μηχανάκι από Γ. Κοκκίδη με Έρνεστ Μπέβιν.
Η προσπάθεια θα συνεχιστεί σε ολόκληρο το νησί της Ρόδου, σε συννενόηση πάντα με τους τοπικούς αντιδημάρχους και τους προέδρους των τοπικών ή των δημοτικών κοινοτήτων.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία