Πρόσθετα μέτρα πρόληψης για τον COVID-19 από τη ΔΕΥΑΡ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 774 ΦΟΡΕΣ
Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση και το Διάγγελμα του Πρωθυπουργού της χώρας, η Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ για προληπτικούς λόγους, στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης για τη μείωση της διασποράς του ιού και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες και στους εργαζόμενους, ανακοινώνει τα εξής:
1. Προβαίνει το Σαββατοκύριακο σε ενδελεχή απολύμανση όλων των χώρων της επιχείρησης.
2. Περιορίζει τους χώρους πρόσβασης του κοινού μόνο στο τμήμα του ισογείου (αίθουσα εξυπηρέτησης καταναλωτών)
3. Η πρόσβαση του κοινού στην επιχείρηση θα γίνεται μόνο από την κεντρική είσοδο του κτηρίου (επί της Λεωφ. Ρόδου-Λίνδου).
4. Το νέο ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού είναι από τις 08:00 έως και τις 13:30 καθημερινά.
5. Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται μόνο στα γκισέ του ισογείου και στα ταμεία και μόνο για επείγουσες υποθέσεις.
6. Εφόσον είναι δυνατή η εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικά μέσα, να κάνουν χρήση τους.
«Οφείλουμε όλοι να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, τους συνδημότες μας και τη χώρα μας», αναφέρει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ Β. Μανέττας.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News