Συνεχίζεται η συγκέντρωση εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Συνεχίζεται η συγκέντρωση εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Συνεχίζεται η συγκέντρωση εγκαταλελειμμένων οχημάτων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1060 ΦΟΡΕΣ

Συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς η προσπάθεια απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων από ολόκληρο το νησί της Ρόδου.

Όπως ανακοίνωσε το αρμόδιο στέλεχος του Δήμου Ρόδου κος Νίκος Πίτσης, την εβδομάδα που μας πέρασε από το αρμόδιο γραφείο της Διεύθυνσης Καθαριότητας του Δήμου Ρόδου συγκεντρώθηκε και νέος αριθμός τέτοιων οχημάτων.

Παράλληλα χαρακτηρίστηκαν και ως εγκαταλελειμμένα και άλλα οχήματα που βρίσκονται στη Νότια Ρόδο σε συνεργασία και συνεννόηση με τον αρμόδιο υπάλληλο κ. Χωρίτη Ισίδωρο.

Ειδικότερα, συγκεντρώθηκαν οχήματα από:
1. 2 οχήματα Μercedes από την Κρεμαστή
2. Κia από Ροδίνι, οδός Μαραθώνος πίσω από το περίπτερο
3. SUZUKI από οδό Γ. Παπανδρέου
4. PEUGEOT μέσα στη λιμενική ζώνη στην αρχή της δημιουργίας του νέου ξύλινου πεζόδρομου στο λιμάνι της Ακαντιάς

5. FIAT σε ιδιωτικό οικόπεδο στην οδό Λάρισας και Τρικάλων στην Ανάληψη
6. Μηχανάκι στην οδό Όσλο στο Ροδίνι
7. Με ενέργειες του γραφείου της Διεύθυνσης Καθαριότητας εντοπίστηκε ο ιδιοκτήτης της καντίνας μετά τα Κρητικά και αφού ενημερώθηκε προχώρησε ο ίδιος στην απομάκρυνσή του.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία