Στο ΕΣΠΑ τα δίκτυα αποχέτευσης Σύμης

Στο ΕΣΠΑ τα δίκτυα αποχέτευσης Σύμης

Στο ΕΣΠΑ τα δίκτυα αποχέτευσης Σύμης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 426 ΦΟΡΕΣ

Με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Σύμης έκανε γνωστά τα εξής:

«Με αίσθημα λοιπόν ευθύνης, ο Δήμος μας και η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πετύχαμε και εγκρίναμε, τις δύσκολες αυτές στιγμές για όλη την ανθρωπότητα, να εντάξουμε στο ΕΣΠΑ 2014-2020 τα Δίκτυα Αποχέτευσης και την ΕΕΛ του νησιού μας με χρηματοδότηση ύψους 3,9 εκατ. Ευρώ και να το ωριμάσουμε, ώστε να εγκριθούν τα τεύχη δημοπράτησής του.

Είναι ευχής έργον να προχωράμε μπροστά με γνώμονα την πρόοδο και την ανάπτυξη, αφήνοντας στην άκρη αντιξοότητες που για μένα και τον Περιφερειάρχη, κ. Χατζημάρκο, αποτελούν πρόκληση για πρόοδο και σκληρή δουλειά!

Με τιμή ,
Ο δήμαρχος, Ελ. Παπακαλοδούκας»

Διαβάστε ακόμη

Μέτρα για την ασφάλεια των λουομένων στον όρμο της Αγίας Μαρίνας Σύμης

Εγκαίνια του έργου αποκατάστασης του κωδωνοστασίου του Ι.Ν. Αγίου Ιωάννη Προδρόμου στη Σύμη από την υπουργό Πολιτισμού

Υποδομές εξυπηρέτησης των ΑμεΑ θα τοποθετηθούν σε παραλιακές περιοχές της Σύμης

Στη Σύμη η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη στις 10 Ιουνίου

Παπακαλοδούκας: «Η Σύμη εκπέμπει SOS» – Οι σοβαρές ελλείψεις και η επιστολή στον Πρωθυπουργό

Ν. Γρύλλης: «Η Σύμη βρίσκεται σε καθεστώς θεσμικής ομηρίας»

Στη Βουλή τα συσσωρευμένα προβλήματα της Σύμης – Ερώτηση ΠΑΣΟΚ προς πέντε υπουργεία

Αιχμές και μήνυμα αγανάκτησης από τον Δήμαρχο Σύμης: «Δεν θα μείνουμε σιωπηλοί»