Διαδικτυακή διάλεξη για τη διαχείριση παραπόνων από την ANKO

Διαδικτυακή διάλεξη για τη διαχείριση παραπόνων από την ANKO

Διαδικτυακή διάλεξη για τη διαχείριση παραπόνων από την ANKO

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 391 ΦΟΡΕΣ

To υψηλό ενδιαφέρον και η συμμετοχή ξεπέρασαν κάθε προσδοκία στην πρώτη διαδικτυακή διάλεξη με θέμα τη «Διαχείριση Παραπόνων» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 5 Δεκεμβρίου από την Anko.

Η Όλγα Μουρατίδου, καθηγήτρια της σχολής και στέλεχος του ξενοδοχειακού κλάδου για περισσότερα από 20 χρόνια, με υψηλές απαιτήσεις στο τμήμα του Guest Relations, συζήτησε με σπουδαστές, καθηγητές και εκπροσώπους του τουρισμού από όλη την Ελλάδα πως διαχειριζόμαστε τα παράπονα των πελατών και πόσα μπορούμε να μάθουμε από τους δυσαρεστημένους πελάτες.

Οι 149 αξιόλογοι συμμετέχοντες έθεσαν καίρια ερωτήματα και κατέθεσαν απόψεις που εξέλιξαν εποικοδομητικά τη συζήτηση. Η κα Μουρατίδου ανέπτυξε λεπτομερώς τους τύπους πελατών, ανέλυσε εις βάθος τα είδη παραπόνων, τα μέσα κατάθεσης των παραπόνων ανάλογα με το είδος του πελάτη, τον τρόπο αντιμετώπισης ώστε και ο πελάτης να ικανοποιηθεί και η επιχείρηση να αποκτήσει θετικό πρόσημο το οποίο είναι ένα θέμα διαχρονικό που ταλανίζει κάθε επιχείρηση.

Η δύναμη που έχει αποκτήσει ο πελάτης να δημιουργεί φήμη για την επιχείρηση, είτε θετική, είτε αρνητική έχει αποκτήσει ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα στις ημέρες μας. Πόσω μάλλον όταν οι επιχειρήσεις στηρίζουν ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεών τους στους repeaters και στις direct πωλήσεις.

Η Anko θα συνεχίζει να διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις προσφέροντας γνώση και τροφή για σκέψη, ειδικά σε αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή για τον τουρισμό, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Για όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα και να εντρυφήσουν στο θέμα του Guest Relations και Διαχείριση Παραπόνων, μπορούν να παρακολουθήσουν το πλήρες εξ αποστάσεως σεμινάριο που εκκινεί στις 18/1/2021.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαρκεί ένα μήνα και επικεντρώνεται στο πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των δημόσιων σχέσεων στις επιχειρήσεις του τουρισμού και πώς μπορεί να επηρεάσει την εικόνα του σε σχέση με τον πελάτη.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες εδώ: https://bit.ly/3mRbtkx
Ή επικοινωνήστε μαζί τους στα τηλέφωνα:
22420 26900
22410 62488
Ή στο e-mail: info@anko.edu.gr.

Διαβάστε ακόμη

Συμμετοχή του Πειραματικού Γυμνασίου Ρόδου – Πανεπιστημίου Αιγαίου στη δράση “All for Blue”

Ευχαριστήριο μήνυμα του ΕΠΑ.Λ. Παραδεισίου για την επιτυχία των ταινιών «Το Αμίλητο Νερό» και “Bulimia Nervosa”

Μετά από 50 χρόνια: Η συνάντηση των αποφοίτων «Καζουλλείου» και «Βενετοκλείου» Ρόδου (σχ. έτους 1974-1975)

Θεατρική παράσταση από το Λύκειο Ιαλυσού: «Ένα Αταίριαστο Ζευγάρι»

60.650 μαθητές, μία καρδιά – Η δύναμη της εκπαίδευσης στη ζωή»

Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου: Παγκόσμια Ημέρα Τροφίμων 2025 – Βιωματικές δράσεις και εκπαιδευτικές εμπειρίες για τη διατροφή και τη βιωσιμότητα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η αθλητική δράση «Ο παππούς και η γιαγιά γίνονται ξανά παιδιά!»

Το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου στις Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2024