Κύπελλο Ελλάδας: Η ΕΠΟ δίνει πίσω τα παράβολα!

Κύπελλο Ελλάδας: Η ΕΠΟ δίνει πίσω τα παράβολα!

Κύπελλο Ελλάδας: Η ΕΠΟ δίνει πίσω τα παράβολα!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 542 ΦΟΡΕΣ

Να και μια καλή είδηση για τις ομάδες της Football League αλλά και για τους κυπελλούχους των ΕΠΣ ανά την Ελλάδα. Η Εκτελεστική Επιτροπή θα δώσει πίσω στις ομάδες τα παράβολα των συμμετοχών για το κύπελλο Ελλάδας μιας και όπως είναι γνωστό, ο θεσμός θα συνεχιστεί μόνο με τις ομάδες της Super League 1 και της Super League 2.

Στην απόφαση αυτή συμπεριλαμβάνονται βέβαια η Ρόδος και ο Ιάλυσος όπως και ο Άρης Αρχαγγέλου παρά το ότι αγωνίστηκε κανονικά στην 1η φάση όπου είχε ηττηθεί από το Κερατσίνι εκτός έδρας. Ίσως μάλιστα, θα ήταν σωστό, τόσο οι «κιτρινόμαυροι», όσο και οι υπόλοιπες ομάδες που είχαν μπει σε διαδικασία ταξιδιού, να πάρουν πίσω και τα έξοδα μετακίνησης που είχαν κάνει.

Διαβάστε ακόμη

Προς Κύπρο το Super Cup της GBL-Εκτός πλάνων η Ρόδος

Νέα μεταγραφή ο Αντώνης Καλημέρης στον Απόλλωνα Καλυθιών

Ο Άγγελος Αρίφι στον Ακουσίλαο

Σε διαβούλευση το νέο, ενισχυμένο, αγωνιστικό πλάνο του ΣΕΓΑΣ

Προπονητής στον Αντίμαχο ο Λεωνίδας Κούτσικας

Στους Πάνθηρες ο Τίμος Σαββούλης

Επιστροφή στον Άρη για τον Σταμάτη Χατζησάββα

Θεοχάρης Γεωργακόπουλος και Χρήστος Χαλκόπουλος παραμένουν στον Ορφέα