Πρόστιμο σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ρόδου

Πρόστιμο σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ρόδου

Πρόστιμο σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 9739 ΦΟΡΕΣ

Από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Την επιβολή προστίμου ύψους 4.200 ευρώ σε ξενοδοχειακή μονάδα υπέγραψε ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, καθώς σε έλεγχο που διενεργήθηκε από αρμόδιες υπηρεσίες διαπιστώθηκε ότι ενώ η επιχείρηση εντάχθηκε στον αναπτυξιακό νόμο προς χρηματοδότηση δεν τήρησε τους κανόνες που έπρεπε.

Η υπόθεση χρονολογείται από το 2009 όταν η συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα της Ρόδου, είχε υποβάλει πρόταση χρηματοδότησης στον αναπτυξιακό νόμο 3299/2004. Τον Ιούλιο εκείνης της χρονιάς έλαβε τη χρηματοδότηση ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ, όμως έπρεπε να τηρήσει όλα όσα προβλέπονταν από τον νόμο και συγκεκριμένα να διατηρήσει τις μόνιμες θέσεις εργασίας και τον ίδιο αριθμό των εργαζομένων μέχρι και το 2010.

Όμως κατά τον έλεγχο που διεξήγαγε το ΣΔΟΕ Αττικής-Αιγαίου κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας διαπιστώθηκε ότι μειώθηκαν κατά μία οι μόνιμες θέσεις εργασίας, κατά παράβαση των σχετικών νόμων και για το λόγο αυτό επιβλήθηκε το παραπάνω πρόστιμο.

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά