Ο Δήμος Παπαοικονόμου συμφώνησε με τον ΑΕΡΑ και επιστρέφει μετά από δυο χρόνια. Ανανέωσαν Μοσχής και Διακίδης, κοντά και ο Γιαννίκος. Ενδιαφέρον των Αφαντενών και για τον Κυριαζή. «Έκλεισε» και τερματοφύλακας.
Την δεύτερη προσθήκη στο ρόστερ του, έκανε ο ΑΕΡΑ, για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Οι συζητήσεις με τον Δήμο Παπαοικονόμου, κατέληξαν σε συμφωνία το βράδυ της περασμένης Κυριακής και έτσι ο 24χρονος μεσοεπιθετικός επιστρέφει μετά από δυο αγωνιστικές περιόδους στα Αφάντου.
Ο Παπαοικονόμου είχε κατακτήσει μαζί με τους «ερυθρόλευκους» τη σεζόν 2006-2007 το πρωτάθλημα της Α κατηγορίας, ενώ την επόμενη περίοδο ήταν και στην ομάδα που συμμετείχε στο Περιφερειακό πρωτάθλημα (2007-08).
Οι ανανεώσεις
Επίσης για την ομάδα του Βαγγέλη Χοσάδα ανανέωσαν την συνεργασία τους για ακόμη μια χρονιά ο Χάρης Μοσχής και ο Γιώργος Διακίδης, ενώ είναι πολύ κοντά στην παραμονή του και ο Παναγιώτης Γιαννίκος.
Ενδιαφέρον για Κυριαζή
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ο ΑΕΡΑ έχει δείξει έντονο ενδιαφέρον για την απόκτηση ενός ακόμη ποδοσφαιριστή με «ερυθρόλευκο» παρελθόν. Ο λόγος για τον Μιχάλη Κυριαζή που ήταν και αυτός στην ομάδα που κατέκτησε το πρωτάθλημα στο τοπικό το 2007. Για τον 29χρονο μεσοεπιθετικό ακολούθησε μια σεζόν στον Κλεάνθη και άλλες δυο στον Ερμή.
Συμφωνία και με τερματοφύλακα
Εξάλλου ο ΑΕΡΑ, εκτός από τον Χρήστο Καλογήρου και τον Δήμο Παπαοικομόμου, έχει ήδη συμφωνήσει και με τρίτο μεταγραφικό στόχο. Πρόκειται για τερματοφύλακα από την Βόρειο Ελλάδα, που όμως δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα στοιχεία του.
Τα διοικητικά
Εξάλλου αν και έχουν αρχίσει εδώ και καιρό να γίνονται συζητήσεις με παίκτες και να κλείνουν μεταγραφές, επισήμως δεν έχουν υπάρξει ανακοινώσεις για τα διοικητικά θέματα του συλλόγου.
Ωστόσο οι άνθρωποι των Αφαντενών είναι καθησυχαστικοί. Αυτή τη στιγμή όλα κινούνται από τους Τριαντάφυλλο Τριανταφύλλα και Φάνη Πελλό. Όπως λένε το πολύ πολύ να γίνει μια αναδιάρθρωση στο διοικητικό συμβούλιο (αφού ο Πελλός είναι μέσα σε αυτό) και να αλλάξουν οι θέσεις. Είναι όμως παρ όλα αυτά σίγουρο πως θα συνεχίσουν τα ίδια πρόσωπα στο σωματείο και τη νέα χρονιά.