Τρίτη μέρα σβηστά τα φανάρια σε κεντρικό σημείο της Ρόδου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 728 ΦΟΡΕΣ
Στην κορύφωση της τουριστικής μας σεζόν, σε μια από τις πιο κεντρικές οδικές αρτηρίες εντός της πόλεως Ρόδου, (Καναδά και Αυστραλίας) εδώ και τρεις μέρες οι φωτεινοί σηματοδότες έχουν σταματήσει να λειτουργούν!
Ούτε ανακοίνωση, ούτε φύλαξη, ούτε και καμία προσπάθεια να λειτουργήσουν σωστά βλέπουμε.
Το βέβαιο είναι ένα και μοναδικό: Ότι αυτοί που έχουν την ευθύνη να τα επισκευάσουν και δεν το κάνουν, προσφέρουν τα μέγιστα στην ενδυνάμωση της πίστης μας!
Γιατί σε όποιον Θεό και να πιστεύει κανείς, μια (μη σας πούμε και δύο – τρεις) προσευχή την κάνει για να περάσει απέναντι τον δρόμο σώος και αβλαβής!

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News