«Ο αγωγός της ταλαιπωρίας»

«Ο αγωγός της ταλαιπωρίας»

«Ο αγωγός της ταλαιπωρίας»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 717 ΦΟΡΕΣ

Αυτή είναι μία εικόνα που, ντόπιοι και επισκέπτες, έχουν αντικρίσει…άπειρες φορές στο κέντρο της πόλης. Πρόκειται για ένα σπάσιμο (από τα…δεκάδες) του καταθλιπτικού αγωγού που «διατρέχει» μία μεγάλη απόσταση στο κέντρο. Μετά και τα τελευταία νέα από τη ΔΕΥΑΡ και συγκεκριμένα τα όσα είπε ο γενικός διευθυντής της, κ. Γιώργος Υψηλάντης, θα δοθεί ένα τέλος όχι μόνο στις εικόνες αυτές αλλά κυρίως στην ταλαιπωρία που υφίστανται όσοι τυχαίνει να βρίσκονται ή να περνούν από το κέντρο της πόλης, οι εργαζόμενοι σε υπηρεσίες, καταστήματα κτλ. και βέβαια η Επιχείρηση που καλείται κάθε φορά να κάνει…μπαλώματα.

Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι οι προφανείς, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη, δηλαδή ο αγωγός «έχει φάει τα ψωμιά του» μιας και είναι πλέον τριάντα χρόνων και υπήρξαν και κάποιες κατασκευαστικές αστοχίες. Έτσι, λοιπόν, εδώ και καιρό ελήφθη η απόφαση για αντικατάστασή του, η μελέτη είναι έτοιμη και βρίσκονται εν αναμονή των αδειών από τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες αλλά και να βρουν χρηματοδότηση μια και ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 2.350.000 ευρώ.

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!