Ξεκινούν οι απαλλοτριώσεις για τον αγωγό στη Νότια Ρόδο

Ξεκινούν οι απαλλοτριώσεις για τον αγωγό στη Νότια Ρόδο

Ξεκινούν οι απαλλοτριώσεις για τον αγωγό στη Νότια Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1354 ΦΟΡΕΣ

Ξεκινά η διαδικασία της απαλλοτρίωσης των εκτάσεων στην περιοχή της Νότιας Ρόδου, προκειμένου να τοποθετηθεί ο αγωγός που θα υδροδοτήσει την περιοχή και θα λύσει το χρόνιο πρόβλημα που υπάρχει.

Όπως έκανε γνωστό χθες ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, στάλθηκε στην περιφέρεια το σχετικό ΦΕΚ δίνοντας το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η διαδικασία, που θα περιλαμβάνει την απαλλοτρίωση περίπου 65.000 τ.μ. τοποθετώντας την έναρξη του έργου τον Ιανουάριο.

Σημειώνεται ότι το θέμα θα συζητηθεί και στην προσεχή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου ώστε να δοθεί και η σχετική έγκριση από το σώμα. Μιλώντας για την εξέλιξη αυτή ο περιφερειάρχης δήλωσε χθες τα εξής:

«Ένα πολύ μεγάλο έργο στη Ρόδο η ύδρευση της Νότιας Ρόδου, μία πολύ μεγάλη πληγή που κληρονομήσαμε και αυτή κλείνει. Εμείς βάλαμε και δικά μας χρήματα, το έργο το δημοπρατήσαμε πλησιάζει στο τέλος για να πάμε στην υπογραφή της σύμβασης.

Εκεί είχαμε μία εκκρεμότητα σοβαρή αλλά το τρέχαμε παράλληλα για να κερδίσουμε χρόνο. Στείλαμε όλο τον φάκελο στο υπουργικό συμβούλιο με τη νέα νομοθεσία περί απαλλοτριώσεων και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας πω σήμερα πως πήραμε το ΦΕΚ με απόφαση του υπουργικού συμβουλίου και άρα μπορούμε να προχωρήσουμε στην κήρυξη της απαλλοτρίωσης.

Καθυστερήσαμε λίγο το περιφερειακό συμβούλιο του Σεπτεμβρίου γιατί περιμέναμε αυτό για να συμπεριληφθεί σαν θέμα, η απόφαση δηλαδή του περιφερειακού συμβουλίου για την κήρυξη της απαλλοτρίωσης.

Ο νέος νόμος έχει μικρύνει τον χρόνο που χρειάζεται ως διαδικασία και έτσι η άλλη μεγάλη είδηση είναι ότι κλείσαμε και αυτή την πληγή. Τον Ιανουάριο θα ξεκινήσουμε την κατασκευή και αυτού του έργου.

Περίπου 65.000 τ.μ. είναι αυτά που θα απαλλοτριωθούν. Δεν καταστρέφονται ολόκληρες μερίδες και περιουσίες των συμπολιτών μας, είναι η λωρίδα της γης μέσα στην οποία θα γίνει το σκάμμα και θα τρέξει ο αγωγός.

Αυτό δεν εμποδίζει τη συνέχεια της διαγωνιστικής διαδικασίας που έχουμε για το έργο. Μπορούμε να πούμε ότι μία νέα εποχή για τις υποδομές στο νησί μας πλέον είναι πραγματικότητα».

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Τα όρια και της ελάχιστης πλέον σοβαρότητας είναι αυτά που έχουν ξεπεραστεί προ πολλού από την Χρύσα Καραγιάννη

Ανακοίνωση της Χρύσας Καραγιάννη: "Η διαστρέβλωση έχει τα όριά της"

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Νέα Πρυτανική Αρχή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Με Lidl Plus φουλάρεις και πας!

Από τη διεθνή νομολογία στη φωνή των Καλύμνιων ψαράδων – Μεγάλο ενδιαφέρον στην παρουσίαση του βιβλίου του Γεώργιου Νούλα στην Κάλυμνο

Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης

Οργανωμένο πάρκο δασικής αναψυχής στον Προφήτη Ηλία