Στημένη η υπόθεση με την έλλειψη οξυγόνου στο νοσοκομείο Κω

Στημένη η υπόθεση με την έλλειψη οξυγόνου στο νοσοκομείο Κω

Στημένη η υπόθεση με την έλλειψη οξυγόνου στο νοσοκομείο Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 399 ΦΟΡΕΣ

Σε σοβαρές καταγγελίες προχώρησε χθες το πρωί ο υπεύθυνος Τύπου του νοσοκομείου Κω κ. Ηλίας Χρυσόπουλος στην εκπομπή της Καλλιόπης Δανελλάκη στον «Έκφραση 97».

Ο κ. Χρυσόπουλος ανέφερε ότι θα πάρει πίσω την απόφασή του να παραιτηθεί στο τέλος Σεπτεμβρίου, καθώς αυτά που συμβαίνουν στο νοσοκομείο της Κω «ξεπερνούν κάθε νοσηρή και άρρωστη φαντασία».
Όσον αφορά το θέμα με το ιατρικό οξυγόνο, τόνισε ότι η όλη υπόθεση ήταν στημένη και ότι θα γίνει ΕΔΕ στο νοσοκομείο για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά το θέμα θα πάει και στη Δικαιοσύνη.

Μάλιστα έκανε λόγο για δολιοφθορά και ότι κάποιος άδειασε τις φιάλες οξυγόνου που υπήρχαν στο νοσοκομείο, αφού μέσα σε 2 ημέρες άδειασαν πάνω από 40 φιάλες.
Ανέφερε ότι στο νοσοκομείο σύντομα θα τοποθετηθούν κάμερες.
Επίσης, κατήγγειλε ότι κάποιοι σαμποτάρουν τους γιατρούς που θέλουν να έρθουν στην Κω και δεν θέλουν να λειτουργεί ομαλά το νοσοκομείο.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ