Απεγκλωβισμός μέσω... Facebook στη Ρόδο

Απεγκλωβισμός μέσω... Facebook στη Ρόδο

Απεγκλωβισμός μέσω... Facebook στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2891 ΦΟΡΕΣ

Στον απεγκλωβισμό εργαζομένων της ΔΕΗ που αποκλείστηκαν λόγω χιονιού προχώρησαν οι αρμόδιοι χάρη σε ένα μήνυμα που έλαβε ο περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.

Συγκεκριμένα, το βράδυ της Δευτέρας, οι εργαζόμενοι που ολοκλήρωσαν τη βάρδια τους στο εργοστάσιο της νότιας Ρόδου και επέστρεφαν στις κατοικίες τους αποκλείστηκαν λόγω της ισχυρής χιονόπτωσης.

Άμεσα αντέδρασε μια εκ των εγκλωβισμένων, η κα Κατερίνα Λιάπη, που σκέφτηκε να επικοινωνήσει με τον περιφερειάρχη και να του στείλει μήνυμα!

Ο κ. Χατζημάρκος ενημέρωσε τους αρμοδίους που έσπευσαν στο σημείο και κατάφεραν να ανοίξουν τον δρόμο για τους οδηγούς.

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls