Σ. Σπυρόπουλος: Μεγάλες οι ελλείψεις προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Σ. Σπυρόπουλος: Μεγάλες  οι ελλείψεις προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Σ. Σπυρόπουλος: Μεγάλες οι ελλείψεις προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 799 ΦΟΡΕΣ

Για τα νέα του καθήκοντα και τις νέες του αρμοδιότητες μίλησε χθες ο νέος Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Νέων Τεχνολογιών και Πληροφορικής κ. Σπύρος Σπυρόπουλος.

«Όπως έχω πει επανειλημμένα, το τμήμα αυτό αποτελεί την καρδιά του δήμου μας, τις τελευταίες δυο μέρες πραγματοποιώ συναντήσεις προκειμένου να ενημερωθώ για τα προβλήματα που υπάρχουν στο τμήμα και υπάρχουν αρκετά. Επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες για να δρομολογηθεί η επίλυση των προβλημάτων. Κάποια θα λυθούν σύντομα, κάποια άλλα θέλουν τον χρόνο τους.

Σχετικά με τα ενεργά προγράμματα, καθώς και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου, ο κ. Σπυρόπουλος ανέφερε:

«Ενημερώθηκα για τα ενεργά προγράμματα του Δήμου καθώς και τα εργαλεία που είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμα προς τους συνδημότες μας. Χρήσιμα εργαλεία, όπως η ιστοσελίδα, καθώς και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου όπου διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά τα αιτήματα των πολιτών.
Ετοιμάζουμε και σχετικό βίντεο ώστε όλοι οι πολίτες να μάθουν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές αυτές υπηρεσίες και να διευκολυνθεί η καθημερινότητά τους.

Σχετικά με τα προγράμματα του Δήμου που τρέχουν αυτό το διάστημα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο πήραμε μια απόφαση και καταθέσαμε εισήγηση για την ένταξη του δήμου μας στο πρόγραμμα «Περιβαλλοντικές, βιώσιμες και ευφιείς πόλεις». Φιλοδοξούμε, με το αίτημα που θα υποβάλουμε στις 31 Ιανουαρίου προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, να ενταχθούμε στις 100 πρώτες πόλεις του προγράμματος, ώστε το νησί μας να αποκτήσει περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Αναφερόμενος στην ΔΕΥΑΡ ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε:
«Με απόφαση δημάρχου έχει οριστεί νέος πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.Ρ ο κ. Γιάννης Καμπούρης. Ο κ. Μανέττας αποχώρησε ως ένας επιτυχής πρόεδρος και έχει αναλάβει καθήκοντα πολύ μεγάλα αυτή τη στιγμή.
Αυτό το διάστημα ο νέος πρόεδρος ενημερώνεται για την κατάσταση της υπηρεσίας ώστε να εφαρμόσει τις ιδέες του και κάποια νέα σχέδια που έχει με σκοπό την ενίσχυση της ΔΕΥΑΡ. Η υπηρεσία έχει προβλήματα έλλειψης προσωπικού και, όπως έχουμε ξαναπεί, τα επόμενα δύυο χρόνια αναμένεται πολλοί από τους υπαλλήλους να συνταξιοδοτηθούν.

Αυτό φυσικά είναι κάτι που δυστυχώς ο δήμος και οι τοπικοί φορείς δεν μπορούν να διευθετήσουν καθώς οι προσλήψεις σε τέτοιους οργανισμούς γίνονται μέσω ΑΣΕΠ. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε εμείς είναι να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Σε εξέλιξη βρίσκονται και τα έργα που εντάσσονται στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης». Η αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης Αρχαγγέλου έχει ήδη δημοπρατηθεί ενώ το επόμενο διάστημα θα είναι έτοιμα για δημοπράτηση και τα άλλα δυο μεγάλα έργα του νησιού, ο βιολογικός στο Βόδι και τα νέα συστήματα ευφυή τηλεχειρισμού και τηλεδιαχείρησης.

Αναφερόμενος στην ΡΟΔΩΝ Α.Ε, ο κ. Σπυρόπουλος δήλωσε:
«Το κομμάτι οφειλών της εταιρείας στο Δημόσιο είναι δεδομένο. Σύντομα θα έρθει σχετική εισήγηση στο δημοτικό συμβούλιο, πλαισιωμένη από τους νομικούς μας και τους ορκωτούς λογιστές, η οποία θα κατευθύνει το δημοτικό συμβούλιο προς την επίλυση του θέματος προτείνοντας επί της ουσίας τη λύση, δηλαδή τον καθορισμό των οφειλών, τη ρύθμιση και αποπληρωμή τους ώστε να προχωρήσουμε και στη λύση της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Στη Ρόδο ο Νίκος Ανδρουλάκης από τις 26 έως τις 28 Ιουνίου – Επισκέψεις στη λαϊκή αγορά και στη Μητρόπολη

Θωρακίζεται η πολιτιστική μας κληρονομιά απέναντι στις πυρκαγιές με τον κανονισμό πυροπροστασίας για τους αρχαιολογικούς χώρους

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »

Μήνυμα της Αντιδημάρχου Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης Σταματίας Γιαννέλη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων