Η ανακοίνωση του νοσοκομείου Ρόδου για τον θάνατο του 16χρονου

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου Ρόδου για τον θάνατο του 16χρονου

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου Ρόδου για τον θάνατο του 16χρονου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 9584 ΦΟΡΕΣ

Επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τον θάνατο του 16χρονου Λευτέρη Αγρέλλη που υπέκυψε στο Νοσοκομείο Παίδων όπου είχε μεταφερθεί το βράδυ της Τρίτης με υψηλότατο πυρετό, εξέδωσε το Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Ο Αγρέλλης Ελευθέριος διακομίστηκε την 21/5/2022 στο ΤΕΠ και εισήχθη στην παιδιατρική κλινική με υψηλό πυρετό και διάγνωση σηψαιμία πνεύμονα και ενδοκαρδίτιδα. Έλαβε φαρμακευτική αγωγή και σταδιακά παρουσίασε βελτίωση της κλινικής του εικόνας.

Την 23/5/2022 αιφνιδίως η κλινική του εικόνα παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση λόγω μεγάλης συλλογής υγρών στους πνεύμονες και κρίθηκε απαραίτητη η άμεση διακομιδή του στο Νοσοκομείο Παίδων ΄΄Αγία Σοφία΄΄ η οποία πραγματοποιήθηκε από το ΕΚΑΒ.

Η Διοίκηση και το προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου εύχονται συλλυπητήρια στην οικογένεια».

Διαβάστε ακόμη

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Ο Ελαιουργικός & Αμπελουργικός Συνεταιρισμός Δωδεκανήσου αποχαιρετά τον Μανώλη Διακομανώλη

Νότια Ρόδος: Στο επίκεντρο ξανά τα ελάφια και οι ελλείψεις στο Π.Ι. Γενναδίου

Στον Ευαγόρα ο Χρήστος Στεργιόπουλος

Ρόδος: Το τελευταίο αντίο στην Ειρήνη Ζερβού

Ρόδος: Θλίψη στο ΤΕΕ Δωδεκανήσου για τον Εμμανουήλ Διακομανώλη

Ρόδος: Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά δίπλα σε κάδους που ξέσπασε στην καρδιά του χωριού Κοσκινού