Ερώτηση του ΚΚΕ προς τον υπουργό Υγείας για τις απολύσεις στο Νοσοκομείο Ρόδου

Ερώτηση του ΚΚΕ προς τον υπουργό Υγείας για τις απολύσεις στο Νοσοκομείο Ρόδου

Ερώτηση του ΚΚΕ προς τον υπουργό Υγείας για τις απολύσεις στο Νοσοκομείο Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 388 ΦΟΡΕΣ

Eρώτηση προς τον υπουργό Υγείας, Θάνο Πλεύρη, σχετικά με θέματα απολύσεων στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου, κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ Κομνηνάκα Μαρία, Μανωλάκου Διαμάντω και Συντυχάκης Μανώλης.

Αναλυτικά οι βουλευτές αναφέρουν τα εξής:

Στο Νοσοκομείου της Ρόδου απολύθηκαν τις προηγούμενες μέρες τέσσερις εργαζόμενοι από την 2η ΔΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου, ενώ ήταν σε ισχύ η σύμβασή τους με παράταση μέχρι τέλους του έτους.

Η κυβέρνηση οδηγεί σε πραγματική ερήμωση το Νοσοκομείο την στιγμή που οι ανάγκες στο νησί ούτε πριν την πανδημία ούτε κατά την έξαρσή της καλύπτονταν, πόσο μάλλον τώρα που διανύουμε τουριστική περίοδο. Τα κενά ανέρχονται στο 50% του αναγκαίου προσωπικού. Τα χρωστούμενα ρεπό στους εργαζόμενους αγγίζουν τα 12.000. Η εξουθένωση του προσωπικού είναι πρωτοφανής.

Βαρύτατες είναι οι ευθύνες των κυβερνήσεων διαχρονικά γι’ αυτήν την τραγική κατάσταση του νοσοκομείου. Είναι τεράστια πρόκληση για τους κατοίκους και τους επισκέπτες του νησιού, να απαντά το Υπουργείο Υγείας στην κατεπείγουσα ανάγκη στελέχωσης του Νοσοκομείου Ρόδου, με απολύσεις.

Οι δύο εργαζόμενοι είναι τραυματιοφορείς στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Παρ’ όλη την υποστελέχωση του τμήματος σε υγειονομικό προσωπικό, το τμήμα αυτό πρέπει ν’ ανταποκριθεί στα επείγοντα καθημερινά περιστατικά με παροχή άμεσης φροντίδας σε ασθενείς, αλλά και σε κρίσιμο χρόνο να φροντίσει άμεσα και με ασφάλεια τραυματίες από τροχαία ατυχήματα, τα οποία βρίσκονται σε έξαρση το καλοκαίρι στο νησί. Δύο ακόμα νοσηλεύτριες από την ορθοπεδική και την καρδιολογική κλινική απολύθηκαν. Επίσης εξακολουθούν να βρίσκονται σε αναστολή εργασίας οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι, ενώ μπορούν να επιστρέψουν με όλα τα μέτρα ασφαλείας.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός ποια μέτρα προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση έτσι ώστε:

- Ν’ ανακληθούν άμεσα οι απολύσεις

- Να μετατραπούν οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου όλου του προσωπικού του νοσοκομείου σε αορίστου χρόνου.

- Να πραγματοποιηθούν μαζικές μόνιμες προσλήψεις προσωπικού όλων των ειδικοτήτων για το Νοσοκομείο της Ρόδου.

- Να επιστρέψουν οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι με όλα τα μέτρα ασφάλειας στις υπηρεσίες τους.

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων

Άδ. Γεωργιάδης: Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Γιώργος Γεραπετρίτης από την Ποντγκόριτσα: Σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία του Μαυροβουνίου

Μίκα Ιατρίδη: «Χρηματοδότηση σχεδόν 12 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης και υποδομών στη Λέρο από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Μετανάστευσης και Ασύλου»

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο