Μήνυμα Αντώνη Καμπουράκη για την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Μήνυμα Αντώνη Καμπουράκη για την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Μήνυμα Αντώνη Καμπουράκη για την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 582 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης, σχετικά με την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, αναφέρει τα εξής:

«Ευγνωμοσύνη. Μια λέξη που εκφράζει όλα αυτά που οφείλουμε στους ανθρώπους της Τρίτης Ηλικίας, όπως και σεβασμό, φροντίδα, αίσθημα ασφάλειας. Για αυτά που μας έχουν προσφέρει.

Ως πολιτεία οφείλουμε να φροντίζουμε για την ποιότητας ζωής τους γιατί οι γνώσεις και οι εμπειρίες τους είναι αυτές που μας προχωράνε μπροστά ως κοινωνία.

Η πανδημία έδωσε σε όλους μας την ευκαιρία να εκτιμήσουμε τους δικούς μας ανθρώπους τρίτης ηλικίας.

Μας έκανε να αντιληφθούμε ότι είναι δυναμικά, χρήσιμα και ζωτικής σημασίας μέλη της κοινωνίας μας και οφείλουμε να τους προστατεύουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας όπου η στήριξη των ηλικιωμένων σε πολλαπλά επίπεδα ήταν πολύτιμη εμείς ως Δήμος Ρόδου ενισχύσαμε όλες τις διαθέσιμες δομές και συνεχίζουμε δυναμικά το έργο μας.

Μέσα από τα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων και τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων στοχεύουμε στο να τους εμψυχώσουμε, να φροντίσουμε για την σωματική και ψυχική τους υγεία, να ενθαρρύνουμε την κοινωνικοποίησή τους και να δημιουργήσουμε μια καθημερινότητα γεμάτη ζωή και χαρά. Οι δομές αυτές με τις ποικίλες δραστηριότητες τους αποτελούν εφαλτήριο ώστε να νιώσουν ότι εξακολουθούν να είναι ενεργοί πολίτες του τόπου μας.

Είμαστε περήφανοι που και κατά τη διάρκεια της πανδημίας η υπηρεσία «Βοήθεια στο Σπίτι» ενισχύθηκε και κατάφερε να υποστηρίξει ανθρώπους που το χρειάζονταν σε ολόκληρο το νησί της Ρόδου και στις απομακρυσμένες περιοχές. Αυτή τη στιγμή από τα περίπου 650 άτομα που είναι ωφελούμενοι του «Βοήθεια στο Σπίτι» τα 480 άτομα βρίσκονται σε απομακρυσμένα χωριά όπου το χρειάζονται περισσότερο.

Οφείλουμε πολλά στους ανθρώπους της Τρίτης Ηλικίας και θεωρούμε ότι χρειάζεται ανταπόδοση. Έτσι, διοργανώνουμε μια σειρά από εκδηλώσεις από τις 30 Σεπτεμβρίου έως και τις 14 Οκτωβρίου, τιμώντας την προσφορά τους.

Είμαστε περήφανοι ως Δήμος Ρόδου που φροντίζουμε για την ευζωία των ηλικιωμένων κατοίκων μας και με γνώμονα αυτό θα συνεχίσουμε. Ο στόχος μας είναι ΟΛΟΙ οι κάτοικοι της Ρόδου να απολαμβάνουν μια υψηλής ποιότητας ζωή».


Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου