Δεύτερη ευκαιρία στο Κύπελλο για τον ΓΣ Δωδεκάνησος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 879 ΦΟΡΕΣ
Σ’ έναν συγκλονιστικό τελικό του Final Four την Κυριακή στο Ναύπλιο, ο ΓΣ Δωδεκάνησος έχασε 46-42 από τον Μέγα Αλέξανδρο και δεν κατάφερε να πάρει το πρωτάθλημα της Α1 ΟΣΕΚΑ.
Ουσιαστικά, η ομάδα μπάσκετ με αμαξίδιο από το νησί μας, πλήρωσε την αστοχία και το άγχος της σε κρίσιμα σημεία, αφού έδινε την ευκαιρία στους Θεσσαλονικείς να διατηρούν την υπέρ τους διαφορά στο σκορ.
Οι παίκτες των Μποσγανά-Μαρουλλάκη, για να φτάσουν στον τελικό, απέκλεισαν τον Άτλαντα Αθηνών με το επιβλητικό 64-37, ενώ ο Μέγας Αλέξανδρος κέρδισε τον Παναθηναϊκό 58-62. Στον μικρό τελικό οι «πράσινοι» επικράτησαν του Άτλαντα 58-31 και πήραν την 3η θέση.
Παρόλα αυτά, ο ΓΣ Δωδεκάνησος θα έχει άλλη μια ευκαιρία για τίτλο φέτος, στον τελικό Κυπέλλου με αντίπαλο τον Άτλαντα Αθηνών που θα γίνει το ερχόμενο Σάββατο στο Καρπενήσι (20:00). Περισσότερες λεπτομέρειες για τη σημαντική αυτή αναμέτρηση θα γίνουν γνωστά από την ΟΣΕΚΑ από σήμερα πια, αφού η αποστολή του ΓΣ Δωδεκάνησος επέστρεψε χθες το απόγευμα στη Ρόδο και την Παρασκευή αναχωρεί με στόχο τον σημαντικό τίτλο.
Η «εικόνα» του αγώνα της Κυριακής
Χαμηλό σκορ κόντρα στη ροή του αγώνα είχαμε στην πρώτη περίοδο, με τις άμυνες να κερδίζουν και τις ομάδες να είναι άστοχες, αν και το πάθος ήταν κύριο συστατικό της κάθε επίθεσής του. Το αρνητικό για τον ΓΣ Δωδεκάνησος ωστόσο, ήταν τα δύο γρήγορα φάουλ του Γκιουρκάν.
Στη δεύτερη περίοδο ο Γκιουρκάν δεν είχε παρουσία για τον ΓΣ Δωδεκάνησος, μιας και χρεώθηκε με τρίτο φάουλ, με τον Μέγα Αλέξανδρο να διατηρεί μια ελαφρά πρωτοβουλία των κινήσεων. Παρόλα αυτά, ο αγωνιστικός προσανατολισμός από τις δύο ομάδες και η βαρύτητα στις άμυνες δεν άφησε το σκορ να ξεφύγει, φτάνοντας στο ημίχρονο στο 18-16.
Μ’ ένα 6-0 σερί στην αρχή της τρίτης περιόδου, ο Μέγας Αλέξανδρος ξεκίνησε μια αντεπίθεση διαρκείας, φτάνοντας μάλιστα να προηγηθεί και με εννιά πόντους (28-19). Ωστόσο η ομάδα του νησιού μας βρήκε τις λύσεις για να φτάσει κοντά, αλλά δεν κατάφερε να μπει και μπροστά στο σκορ. Να σημειώσουμε ότι κι από τους Θεσσαλονικείς ο Μπαγκζαμπεχράντ χρεώθηκε με τρίτο φάουλ κι άλλαξαν κάπως οι συσχετισμοί.
Η τελευταία περίοδος ήταν όλα τα… λεφτά, αφού ο Μέγας Αλέξανδρος φάνηκε στην αρχή ότι με τη σταθερή του διαφορά στο σκορ θα έπαιρνε στο… χαλαρό τη νίκη. Παρόλα αυτά, ο ΓΣ Δωδεκάνησος ξεκίνησε τη δική του αντεπίθεση και στο 1.15’’ πριν τη λήξη με το καλάθι και φάουλ του Χαμαντί έκανε το 43-42. Από κει και πέρα, ο Κεφαλάς σούταρε για τρεις άουτ κι ο Χαμαντί, μετά το ριμπάουντ, έχασε την μπάλα. Ο Ζάκερι με το δίποντό του έκανε το 45-42 και μην έχοντας άλλη επιλογή, ο Χατζηδημητρίου επιχείρησε το τρίποντο κι αστόχησε.
Ακολούθησαν δύο φάουλ, ένα στον Τσίλη κι ένα στον Μπαγκζαμπεχράντ που είχε 0/2 βολές. Άλλο ένα σουτ για τρεις του Χατζηδημητρίου ήταν άστοχο, ενώ στη συνέχεια με το φάουλ στον Κεφάλα και τις 1/2 βολές του έγινε το 46-42. Στο τέλος πια για το… τυπικό ο Χαμαντί σούταρε για τρεις αλλά ήταν άστοχος.
Διαιτησία: Πρότας, Αρτεμάκη, Στρέπας
Τα δεκάλεπτα: 8-7, 18-16, 32-26, 46-42
Μέγας Αλέξανδρος (Χατζηζωγίδου): Διμπιτούζης 10, Βαρυτιμίδης 2, Βάσσης, Κεφαλάς 8, Τσίλης 13, Ζάκερι 2, Μπαγκζαμπεχράντ 10.
ΓΣ Δωδεκάνησος (Μποσγανάς-Μαρουλλάκης): Χατζηκαντής 6, Χαμαντί 17, Χεναγκίρ 7, Χατζηδημητρίου Μ., Γκιουρκάν 10, Μαρουλλάκης 2.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News