Στρ. Καρίκης: Με μικρές συμβάσεις θα φέρουμε την καθαριότητα του νησιού στην κατάσταση που πρέπει

Στρ. Καρίκης: Με μικρές συμβάσεις θα φέρουμε  την καθαριότητα του νησιού στην κατάσταση που πρέπει

Στρ. Καρίκης: Με μικρές συμβάσεις θα φέρουμε την καθαριότητα του νησιού στην κατάσταση που πρέπει

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1239 ΦΟΡΕΣ

Στη σύμβαση μεταξύ του δήμου Ρόδου με την ανάδοχο εταιρεία για την καθαριότητα και για τις κυρώσεις που θα της επιβληθούν αν δεν κατεβάσει τον πήχη των οικονομικών της υποχρεώσεων αναφέρθηκε μιλώντας στον “Sky Rodos” χθες ο αντιδήμαρχος Παιδείας Μετανάστευσης κ. Στράτος Καρίκης.

«Ο ανάδοχος λέει πως αν δεν αυξηθούν τα ποσά που θα λάβει δεν έρχεται να αναλάβει το έργο. Του δώσαμε προθεσμία 20 ημερών για να διορθώσει τις απαιτήσεις του.Διαφορετικά θα κηρυχθεί έκπτωτος και θα του ζητηθούν αποζημιώσεις για τη ζημιά που προκάλεσε στη Ρόδο», δήλωσε ο κ.Καρίκης.

Σε ερώτηση για τον τρόπο που θα αντιμετωπίσει το θέμα με την καθαριότητα ο δήμος Ρόδου δήλωσε:
«Ο πολίτης θέλει καθαριότητα. Ο συνάδελφος κ. Νίκος Καραμαρίτης παραιτήθηκε γιατί δημιουργήθηκε μια κατάσταση δύσκολη, που δεν μπορεί να διαχειριστεί με τα μέσα που είχε».

Για την αντιμετώπιση της κατάστασης δήλωσε:
«Θα εφαρμόσουμε μικρές συμβάσεις για να φέρουμε στο νησί στην κατάσταση που πρέπει. Έχουν ζητηθεί προσφορές από τέσσερις εταιρείες έχει βγει ο μειοδότης. Θα προκύψει μια εταιρεία αν δεν κάνω λάθος του κ. Καιρίδη και την Πέμπτη θα ξεκινήσει για να επαναφέρει την κατάσταση.

Ο δήμαρχος ζητά να εφαρμοστεί στο σύνολο η σύμβαση. Στους εργολάβους δεν αρέσει αυτό. Η σύμβαση είναι συγκεκριμένη και στο οικονομικό αντικείμενο και δε μπορεί να λένε ότι δεν υπογράφουν, ζητώντας 1,3 εκατομμύριο ευρώ παραπάνω.

Ο δήμαρχος είναι αυστηρός στην τήρηση των συμβάσεων. Θα ελεγχθούν τα πάντα. Καταλαβαίνουν πως η σύμβαση δεν θα είναι τόσο κερδοφόρα όσο περίμεναν».

Σε ερώτηση για τα μηχανήματα που είναι σε αδράνεια, απάντησε:
«Περιμένουν τη σειρά τους τα μηχανήματα για να περάσουν ΚΤΕΟ. Θα μπαίνει ένα ένα στην κυκλοφορία. Δεν είχαν περάσει από έλεγχο εδώ και μια 20ετία. Έπεσε σε μας το λαχείο. Κάποια δεν είχαν περάσει καθόλου από το ΚΤΕΟ.Και αυτή η «βόμβα» έσκασε στα χέρια το Αντώνη Καμπουράκη».

Σε ερώτηση για το ποιος φταίει δήλωσε:
«Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα καταλογίσει ευθύνη για το ποιος φταίει. Αν ήμουν αντιδήμαρχος (σ.σ. αρμόδιος) θα είχα προγραμματίσει τα έργα που πρέπει. Δεν το έκαναν όμως. Το αντίθετο. Ο κ. Αντώνης Καμπουράκης ανέλαβε την ευθύνη για τα οχήματα και είπε να περάσουν όλα από ΚΤΕΟ».

Διαβάστε ακόμη

Ποσό 1,2 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την αποκατάσταση του κωδωνοστασίου στον Ευαγγελισμό

Επαναληπτική ηλεκτρονική δημοπρασία για παραχωρήσεις αιγιαλού και παραλιών σε Ρόδο, Κω, Κάρπαθο και Κάλυμνο

Ρόδος: Ιστορικά ακίνητα στην οδό Ιπποτών σκοπεύει να αξιοποιήσει ο ΟΔΑΠ

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»