Σε δίωρη στάση εργασίας καλούνται οι υπάλληλοι του δήμου

Σε δίωρη στάση εργασίας καλούνται οι υπάλληλοι του δήμου

Σε δίωρη στάση εργασίας καλούνται οι υπάλληλοι του δήμου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1300 ΦΟΡΕΣ

Ανοιχτή πρόσκληση προς κάθε υπάλληλο του δήμου Ρόδου απέστειλε το Σωματείο των εργαζομένων προκειμένου να συμμετάσχει στη δίωρη στάση εργασίας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τρίτη 20 του μήνα καθώς και στη συγκέντρωση που διοργανώνεται μπροστά στο Δημαρχείο της κάθε Δημοτικής Ενότητας.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή, το Σωματείο διεκδικεί μόνιμες προσλήψεις, μισθολογικές συνθήκες που να ανταποκρίνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα, ενώ όπως υπογραμμίζει οι ιδιωτικοποιήσεις αποτελούν άλλοθι για τη στάσιμη αυτή κατάσταση την οποία βιώνουν εδώ και χρόνια.

Ειδικότερα, στην επιστολή τους οι εργαζόμενοι αναφέρουν τα εξής:
«Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στη δίωρη στάση εργασίας την Τρίτη 20 Ιουνίου από τις 11:30 έως τις 13:30, με κύρια αιτήματα τις μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες των οποίων η υποστελέχωση αποτελεί το «άλλοθι» για την ιδιωτικοποίησή τους και τις αυξήσεις στους χρόνια καθηλωμένους μας μισθούς.

Η έλλειψη προσωπικού μαστίζει όλες τις υπηρεσίες του δήμου με αποτέλεσμα να εξαντλούνται οι εργαζόμενοι λόγω αύξησης της εντατικοποίησης, αλλά και να μεγαλώνει η πιθανότητα ατυχημάτων κατά τη διεκπεραίωση των καθηκόντων τους.

Φυσικό και επόμενο είναι να μην αποδίδεται το απαραίτητο και αναγκαίο έργο που θα έπρεπε ο δημότης της Ρόδου εν έτει 2023 να απολαμβάνει.

Σ’ ένα δήμο με ρεκόρ αφίξεων τουριστών και κερδών για τους μεγαλοεπιχειρηματίες είναι αδικαιολόγητο και ανεπίτρεπτο ο δήμος να μην παρέχει στους εργαζόμενους και στους δημότες του αυτά που αντιστοιχούν στη σημερινή εποχή και στις σύγχρονες ανάγκες τους. Διεκδικούμε και παλεύουμε για:

• Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

• Αυξήσεις στους μισθούς μας που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες μας.

• Καμία ιδιωτικοποίηση.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και να πάρουν μαζικά μέρος στη δίωρη ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ την Τρίτη 20 Ιουνίου από τις 11:30 έως τις 13:30 πραγματοποιώντας συγκέντρωση μπροστά στο Δημαρχείο της κάθε Δημοτικής Ενότητας».

Διαβάστε ακόμη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ

Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα

Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη