Κάτοικοι Ιαλυσού: Άκρως επικίνδυνη παραμένει η έξοδος από την πάροδο Φιλερήμου λόγω περιορισμένης ορατότητας

Κάτοικοι Ιαλυσού: Άκρως επικίνδυνη παραμένει η έξοδος από την πάροδο Φιλερήμου λόγω περιορισμένης ορατότητας

Κάτοικοι Ιαλυσού: Άκρως επικίνδυνη παραμένει η έξοδος από την πάροδο Φιλερήμου λόγω περιορισμένης ορατότητας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3058 ΦΟΡΕΣ

Κάτοικοι της κοινότητας Ιαλυσού επισημαίνουν σε διαμαρτυρίες τους τα εξής:
«Κυρίες και κύριοι, τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους καταθέσαμε ως συνοικισμός (Πάροδος Φιλερήμου) αίτηση στην κοινότητα Ιαλυσού για την τοποθέτηση κατόπτρου το οποίο θα διευκόλυνε την ασφαλή έξοδο πεζών και τροχοφόρων στον κεντρικό δρόμο.

Παράλληλα, είχαμε τονίσει ότι η έξοδος από την πάροδο Φιλερήμου προς την κεντρική αρτηρία είναι άκρως επικίνδυνη για τους πεζούς και τα οχήματα, λόγω της περιορισμένης ορατότητας.

Πέρασαν ήδη πέντε μήνες χωρίς καμία ανταπόκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες,
Επανερχόμεθα λοιπόν και δηλώνουμε ότι σε περίπτωση οιουδήποτε ατυχήματος ή δυστυχήματος που θα λάβει χώρα στη συγκεκριμένη έξοδο, καθιστούμε συν-υπεύθυνους την κοινότητα Ιαλυσού καθώς και την τοπική αυτοδιοίκηση για την ολιγωρία και την αδιαφορία που επέδειξαν.


Θεωρούμε ότι μια τέτοια συμπεριφορά για ένα τέτοιο ζωτικής σημασίας πρόβλημα είναι απαράδεκτη και ανεύθυνη».

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!