Παναγιώτης Σπάρταλης: «Θα πάμε χωρίς άγχος»

Παναγιώτης Σπάρταλης: «Θα πάμε χωρίς άγχος»

Παναγιώτης Σπάρταλης: «Θα πάμε χωρίς άγχος»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1305 ΦΟΡΕΣ

Χωρίς άγχος αναμένεται να παραταχθεί ο Ιάλυσος στο Κυριακάτικο πολύ δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι με την πρωτοπόρο Κόρινθο.

Οι «ερυθροκίτρινοι» μετά τις τελευταίες επιτυχίες είναι σαφώς πιο άνετοι στη βαθμολογία και αυτό είναι κάτι που τους δίνει τη δυνατότητα να παίξουν χωρίς πίεση απέναντι στην ομάδα της Κορίνθου. Μιλώντας στην «Αθλητική Ροδιακή» για την αναμέτρηση, ο τεχνικός των «ερυθροκίτρινων» Παναγιώτης Σπάρταλης τόνισε τα εξής:

«Πρόκειται για ένα δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι. Παίζουμε με την πρωτοπόρο και με μια από τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος. Πλέον, σε αυτά παιχνίδια με τους πρωτοπόρους έχουμε τη δυνατότητα να παίζουμε χωρίς άγχος. Ό,τι καλύτερο μπορέσουμε να πάρουμε, ασφαλώς και θα είναι πάρα πολύ σημαντικό ενόψει της συνέχειας».

Η προετοιμασία συνεχίζεται κανονικά σε καθημερινή βάση. Το πολύ ευχάριστο για τον Παναγιώτη Σπάρταλη είναι, ότι δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα και έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του. Η τελευταία προπόνηση είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί αύριο το πρωί. Η αποστολή θ’ αναχωρήσει το απόγευμα για την Κόρινθο και θα επιστρέψει στη βάση της την Κυριακή το βράδυ, μετά το παιχνίδι.

Διαβάστε ακόμη

Η εικόνα και η βαθμολογία στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ

Στην κορυφή ο Ροδήλιος στην αντοχή του Πανελλήνιου ποδηλασίας στη Στυλίδα

Πέντε νέα μετάλλια για τα Δωδεκάνησα στο Πανελλήνιο ποδηλασίας στη Στυλίδα

Χάλκινο μετάλλιο για την Ντενίσα Μπάλλα στα 5χλμ. του Βαλκανικού

Παραμένει στους Πάνθηρες ο Σπύρος Βογιατζής

Μπάσκετ: Πρωταθλητής Δωδεκανήσου στους Παμπαίδες ο Έσπερος Κω!

Ενισχυμένο το κέντρο του Εθνικού Αρχίπολης με Βασίλη Πότσο

Στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Μεταξάς Κώστας