Τη λύπη του για τη στάση των δημάρχων εξέφρασε ο περιφερειάρχης

Τη λύπη του για τη στάση των δημάρχων εξέφρασε ο περιφερειάρχης

Τη λύπη του για τη στάση των δημάρχων εξέφρασε ο περιφερειάρχης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2055 ΦΟΡΕΣ

Ενοχλημένος από τη στάση των δημάρχων της περιοχής αναφορικά με τη διεκδίκηση του Τέλους Ανθεκτικότητας στην κλιματική αλλαγή, είναι ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ο οποίος χθες, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου και κατόπιν σχετικής ερώτησης, έκανε λόγο για πολιτική ανωριμότητα.

Μετά και την ομόφωνη απόφαση που πήρε το Δ.Σ. της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Νοτίου Αιγαίου στην τελευταία του συνεδρίαση, να διεκδικήσει δηλαδή, όλο το ποσό που προέρχεται από το συγκεκριμένο Τέλος, το οποίο εισπράττεται στα νησιά μας ανά τουριστική διανυκτέρευση σε όλα τα τουριστικά καταλύματα, ο περιφερειάρχης εξέφρασε τη λύπη του, καθώς όπως είπε, όχι μόνο η περιφέρεια στηρίζει τους δήμους παντοιοτρόπως αλλά είναι και η μοναδική περιφέρεια που χρηματοδοτεί τους δήμους από δικούς της πόρους.

Ο κ. Χατζημάρκος ερωτηθείς σχετικά, απάντησε, λέγοντας μεταξύ άλλων τα εξής:
«Φανταστείτε, η απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου και η διεκδίκηση να μην ήταν για δημοτικά έργα και για αρμοδιότητες του πρώτου βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης, τον οποίο με πάρα πολύ επιμονή και υπερπροσπάθεια, σταθερά στηρίζουμε, με όλες μας τις δυνάμεις.

Σε όλα τα μεγάλα ζητήματα που έχουμε ξεκινήσει να ζητήσουμε κάτι θεσμικό, έχουμε «μπει» με πολλή σοβαρότητα, καλά επιχειρήματα και πολλή δουλειά, στο να χτίσουμε συμμαχίες και έτσι ανατρέψαμε μεγάλα ζητήματα που λειτουργούσαν ως τροχοπέδη στην ανάπτυξη των νησιών.

Φροντίσαμε, όλα μας τα χρηματοδοτικά εργαλεία να οδηγούνται στην κάλυψη των αναγκών που έχουν τα νησιά μας σε έργα που είναι αρμοδιότητας των δήμων.

Είμαστε μοναδικοί στην Ελλάδα που «οδηγούμε» στους δήμους μας, ακόμα και με ίδιους πόρους. Και αυτό το κάνουμε με πολλή αγάπη, αφοσίωση και επιμονή.

Δεν ήταν ευχάριστα αυτά που είδα και διάβασα όλες αυτές τις μέρες και πάνω απ’ όλα δε με κάνουν αισιόδοξο.

Πάνω απ’ όλα, δεν δείχνουν πολιτική ωριμότητα. Φανταστείτε και στο περιφερειακό συμβούλιο τι θα ακούγαμε και τι θα γινόταν, αν λέγαμε, ότι μέρος αυτού του πόρου ή οι πόροι αυτοί να κρατηθούν και να αξιοποιηθούν για να καλυφθούν και της περιφερειακής αυτοδιοίκησης οι αρμοδιότητες.

Είναι σπάνιο, να βλέπεις έναν φορέα να διεκδικεί για λογαριασμό άλλου. Περιμέναμε, ότι αυτό θα είχε αντιμετωπιστεί με περισσότερη ωριμότητα. Λυπάμαι, γιατί δεν έγινε αυτό... κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν τον ψυχισμό τους, τα συμπλέγματά τους...».

Διαβάστε ακόμη

Καθολική αντίδραση στην Κάρπαθο για την τηλεοπτική σειρά "Κανακαρά", που ετοιμάζει το MEGA

Υποχώρηση φρεατίου αποχέτευσης στην περιοχή Σαν Φραντζίσκο της Ρόδου

Ρόδος: Ρετρό μηχανές και ιστορικά αυτοκίνητα στο 3ο Faliraki Oldtimer Festival»

Συγκινητική η γιορτή αποφοίτησης του Γυμνασίου Σορωνής

Ευρεία στήριξη των φορέων της Ρόδου στις πεζοδρομήσεις, την ανάπλαση της Πλατείας Κύπρου και τα νέα μέτρα κυκλοφορικής ρύθμισης

Η Σοφία Ζαχαράκη αποθεώνει τον Ηλ. Αναστασιάδη και τη Δωδεκανησιακή λύρα!

Β. Κικίλιας από Λειψούς: «Οι λύσεις για τα νησιά πρέπει να προέρχονται από ανθρώπους που γνωρίζουν βαθιά τις τοπικές ανάγκες»

Στους Λειψούς σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας - Δηλώσεις του νέου Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Φώτη Μάγγου