Ο δήμαρχος Ρόδου υπέγραψε τη σύμβαση για την επένδυση στη μαρίνα

Ο δήμαρχος Ρόδου υπέγραψε τη σύμβαση για την επένδυση στη μαρίνα

Ο δήμαρχος Ρόδου υπέγραψε τη σύμβαση για την επένδυση στη μαρίνα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4695 ΦΟΡΕΣ

Ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης υπέγραψε τη σύμβαση παραχώρησης για τη χρήση και εκμετάλλευση της ζώνης μαρίνας Ρόδου, καθώς όπως είπε «αυτό είναι που θέλουν οι ροδίτες».

Ειδικότερα ο κ. Κολιάδης δήλωσε πριν από λίγο στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ότι κατά τη συζήτηση που έγινε πρόσφατα στο δημοτικό συμβούλιο απαντήθηκαν όλα τα ερωτήματα και τα πράγματα είναι πλέον ξεκάθαρα, μετά και τη συνάντηση που συγκάλεσε στο γραφείο του για τους επικεφαλής των παρατάξεων παρουσία εκπροσώπων του ΤΕΕ.

«Τώρα δεν είμαι πια προβληματισμένος» είπε μεταξύ άλλων ενώ ερωτηθείς για τα αντισταθμιστικά οφέλη τόνισε πως όταν έρθει η ώρα θα συζητηθούν κι αυτά δηλώνοντας χαρακτηριστικά : «Ξέρουμε τι θα απαντήσουμε και τι θα ζητήσουμε», προσθέτοντας πως στόχος είναι να αναβαθμιστεί η περιοχή κάτι το οποίο δεν θα γινόταν διαφορετικά.

Διαβάστε ακόμη

Παρέμβαση για τις μετεγγραφές φοιτητών από τον Σύνδεσμο Πασχόντων από Καρδιοπάθειες

Συλλυπητήρια για την απώλεια του Μανώλη Διακομανώλη από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διπλωματούχων Μηχανολόγων – Ηλεκτρολόγων

Παναγιώτης Εγγλέζος: «Οι Πανελλαδικές πρέπει να αποτελούν μια ευκαιρία και όχι μια διαδικασία που αφήνει αμφιβολίες για την αξιοπιστία της»

Δίνουμε αίμα, δίνουμε ζωή: Αιμοδοτική δράση από τα H Hotels Collection

Ο δήμος αναλαμβάνει άμεσα την αποκατάσταση του τραμπολίνου

Ο μαθητής από τη Λέρο που έγραψε τρία καθαρά 20άρια στις Πανελλαδικές: Εάν είσαι έτοιμος να θυσιάσεις ό,τι χρειαστεί δεν παίζει ρόλο το πού μένεις

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος

Νέες θέσεις εργασίας στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία της Ρόδου – Αναζητούνται εξειδικευμένοι επαγγελματίες