«Απομακρύνθηκαν» εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα από το παλιό Νοσοκομείο

«Απομακρύνθηκαν» εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα από το παλιό Νοσοκομείο

«Απομακρύνθηκαν» εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα από το παλιό Νοσοκομείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1219 ΦΟΡΕΣ

Είναι συχνές οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα στην περιοχή του παλιού Νοσοκομείου της Ρόδου, από τις Υπηρεσίες Καθαριότητας του δήμου όπως και από άλλες υπηρεσίες.

Το πρόβλημα αφορά την αυθαίρετη εγκατάσταση Ρομά κυρίως αλλά και την εγκατάλειψη παλιών αυτοκινήτων. Η γειτονιά πάντως αλλά και οι υπηρεσίες και επιχειρήσεις που στεγάζονται στην ευρύτερη περιοχή, έχουν αγανακτήσει στην κυριολεξία, με τα όσα καθημερινά διαδραματίζονται, σε μια γειτονιά, που τις προηγούμενες δεκαετίες, ήταν από τις πιο περιζήτητες.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!