Οι κάτοικοι είχαν προειδοποιήσει δημόσια από το 2021

Οι κάτοικοι είχαν προειδοποιήσει δημόσια από το 2021

Οι κάτοικοι είχαν προειδοποιήσει δημόσια από το 2021

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3204 ΦΟΡΕΣ

Από τον Μάρτιο του 2021 είχαν προειδοποιήσει δημόσια με επιστολή τους στη «Ροδιακή», οι κάτοικοι της Οδού Σωτήρος.

30 οικογένειες είχαν χτυπήσει «καμπανάκι» προς κάθε κατεύθυνση, αλλά... φύλλο δεν κουνήθηκε από τότε. Από αυτό τελικά πάσχει η χώρα μας κι ο περίφημος «κρατικός μηχανισμός». Κι όχι από τις όποιες... “Bores”.

Για να δούμε αυτή τη φορά. Θα υπάρξουν υπεύθυνοι γ’ αυτή την καραμπινάτη αδιαφορία; Θα λογοδοτήσουν εκεί που πρέπει;
Ζωές, περιουσίες και ψυχικές αντοχές, δοκιμάζονται καθημερινά σε αυτή τη χώρα. Με καλοκαιρίες και κακοκαιρίες...

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ