Σε πολύ χαμηλά επίπεδα παραμένει η στάθμη του φράγματος στην Απολακκιά
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1873 ΦΟΡΕΣ
Σε αντίθεση με το φράγμα του Γαδουρά που ενισχύθηκε κατά 2 μέτρα
Σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξακολουθεί να παραμένει το συνολικό απόθεμα του νερού στο φράγμα τις Απολακκιάς αφού σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες ετιμήσεις, ελάχιστα έως καθόλου ενισχύθηκε από τις βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών.
Σημειώνεται ότι το φράγμα, παρουσίασε δραματική μείωση των αποθεμάτων του από τα μέσα του Οκτώβρη, γεγονός που υποχρέωσε τους αγρότες της περιοχές να σταματήσουν να ποτίζουν τις καλλιέργειές τους σε καθημερινή βάση και να συμφωνήσουν να χρησιμοποιούν το νερό του κάθε 15 μέρες μόνο.
Οι φωτογραφίες της "Ρ" αποτυπώθηκαν το πρωί της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου και δείνχουν το μέγεθος του προβλήματος.




Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News