Καύσωνας - περιμένοντας τη συγκοινωνία…

Καύσωνας - περιμένοντας τη συγκοινωνία…

Καύσωνας - περιμένοντας τη συγκοινωνία…

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1490 ΦΟΡΕΣ

Εξαιρετικά δύσκολες είναι οι μετακινήσεις των τουριστών τις τελευταίες μέρες λόγω του καύσωνα, ειδικά εκείνων που περιμένουν το λεωφορείο για να μετακινηθούν.

Η ζέστη είναι αφόρητη ειδικά το μεσημέρι, και τα πράγματα γίνονται χειρότερα όταν χρειάζεται να περιμένει κάποιος για αρκετή ώρα όρθιος έχοντας μαζί και μικρά παιδιά.

Υπάρχει όμως και το χειρότερο σενάριο: να περάσει το λεωφορείο αλλά να μη σταματήσει γιατί είναι ήδη γεμάτο από προηγούμενες στάσεις. Ευτυχώς που σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχουν και δέντρα που δίνουν λίγη σκιά.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ