Μανδράκι: «Παγίδα» για τους πεζούς

Μανδράκι:  «Παγίδα» για τους πεζούς

Μανδράκι: «Παγίδα» για τους πεζούς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 922 ΦΟΡΕΣ

Συμπολίτης μας απέστειλε στη «Ροδιακή» τις κατωτέρω φωτογραφίες, επισημαίνοντας ένα ζήτημα που αφορά την ασφάλεια των πεζών σε κεντρικό σημείο της πόλης μας. Όπως αναφέρει, πρόκειται για ένα σημείο με αυξημένη διέλευση πολιτών, όπου εντοπίζεται πρόβλημα που ενδέχεται να προκαλέσει ατυχήματα.

Ακολουθεί το σχόλιό του: «Σας επισυνάπτω φωτογραφίες από το Μανδράκι (πλησίον στάσης λεωφορείων, απέναντι από τη Νέα Αγορά) σε σημείο όπου έτυχε μπροστά μου 2 φορές, βράδυ και σε 2 διαφορετικές μέρες, πεζοί να σκοντάφτουν πάνω στα λάστιχα που εμφανίζονται στη φωτογραφία και να πέφτουν με το πρόσωπο κάτω. Παρακαλώ αν μπορείτε να το δημοσιεύσετε, καθώς υπάρχει κίνδυνος για τους πεζούς. Τα λάστιχα αυτά βρίσκονται δίπλα από τη στάση, πάνω στο πεζοδρόμιο, είναι μαύρα και προεξέχουν».

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ