Τοποθετήθηκε η νέα στάση επιβατών στο λιμάνι Ακαντιάς

Τοποθετήθηκε η νέα στάση επιβατών στο λιμάνι Ακαντιάς

Τοποθετήθηκε η νέα στάση επιβατών στο λιμάνι Ακαντιάς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1118 ΦΟΡΕΣ

Τοποθετήθηκε χθες η νέα στάση αναμονής επιβατών στο λιμάνι Ακαντιάς, καθώς η υφιστάμενη απέναντι ακριβώς από την αίθουσα αναμονής επιβατών λιμένος θα καταργηθεί.

Η νέα στάση θα είναι σύγχρονη, λειτουργική, θα διαθέτει οθόνη στην οποία θα αποτυπώνονται τα δρομολόγια, ενώ θα υπάρχουν και υποδοχές για τη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του επιβατικού κοινού που θα παίρνει το λεωφορείο για να μεταφέρεται στο κέντρο της πόλης.

Σημειώνεται ότι το Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου έχει διαμορφώσει χώρο για την επέκταση του χώρου ελεύθερης στάθμευσης οχημάτων, ώστε να αποσυμφορηθεί το κέντρο από την κίνηση.

Β. Μ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ