Να δοθεί τέλος στην… ομηρία!

Να δοθεί τέλος στην… ομηρία!

Να δοθεί τέλος στην… ομηρία!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 612 ΦΟΡΕΣ

Η μονιμοποίηση και εργασιακή σταθερότητα όλων των συμβασιούχων ΕΣΠΑ στους παιδικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΜΕΑ, ΚΗΦΗ, χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ήταν ένα από τα αιτήματα των εργαζομένων του δήμου Ρόδου που συγκεντρώθηκαν χθες το πρωί στην είσοδο του Δημαρχείου, λαμβάνοντας μέρος στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ.

«Μονιμοποίηση τώρα – πραγματικές αυξήσεις μισθών για ζωή με αξιοπρέπεια» και «Τέρμα στην κοροϊδία – μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων ΕΣΠΑ» ήταν τα συνθήματα στα πανό που κρατούσαν και τα οποία θα μεταφέρουν στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο, καταθέτοντας σχετικό ψήφισμα, ώστε να εγκριθεί από το Σώμα.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ