Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 222 ΦΟΡΕΣ
Όλοι πλέον γνωρίζουν για το πάρκινγκ στην Ακαντιά, με πρώτους τους επισκέπτες μας που, τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι ενημερώνονται γι’ αυτό με το… που πατήσουν στο νησί. Και λογικό, αφού δεν αργούν να καταλάβουν ότι το κέντρο της πόλης είναι… απλησίαστο με το αυτοκίνητο, ειδικά τις ώρες αιχμής, λόγω βέβαια της έλλειψης χώρων στάθμευσης.
Τα τελευταία χρόνια, όμως, έχουν αρχίσει να το βάζουν στην καθημερινότητά τους και οι ντόπιοι. Βέβαια, αυτό γίνεται γιατί… δεν έχουμε άλλη επιλογή, η ίδια η ζωή το απαίτησε δηλαδή. Όμως, έχει αρχίσει να γίνεται συνήθεια κάτι που μερικά χρόνια πριν δεν θα το πιστεύαμε. Ότι, δηλαδή, αλλάζουμε νοοτροπία!
Χρειάζονται και πολλά άλλα ακόμα βέβαια, γιατί το πρόβλημα έχει να κάνει και με τη συγκοινωνία και με τους χώρους στάθμευσης κτλ. Το βασικό, όμως, είναι η αλλαγή της νοοτροπίας μας, και αυτό απ’ ό,τι φαίνεται έχει ξεκινήσει…


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News