Συνεχίζει την περιοδεία του στα Δωδεκάνησα ο Νίκος Ανδρουλάκης – Αύριο μεταβαίνει στην Κάσο και την Τρίτη στην Κάρπαθο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 253 ΦΟΡΕΣ
Συνεχίζεται η περιοδεία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκου Ανδρουλάκη, στα Δωδεκάνησα, με επίκεντρο τη Ρόδο. Ο κ. Ανδρουλάκης επισκέφθηκε απόψε το χωριό Καλυθιές, όπου είχε σειρά επαφών και συναντήσεων με εκπροσώπους του τουριστικού, επιχειρηματικού κι εμπορικού κλάδου, επιχειρηματίες, πολίτες και εργαζόμενους στον τουριστικό τομέα, συζητώντας μαζί τους τα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία και την τουριστική οικονομία του νησιού.
Συνοδεύεται από τον βουλευτή Δωδεκανήσου Γιώργο Νικητιάδη, τον βουλευτή Δημήτρη Μάντζιο, τον γραμματέα οργανωτικού Ηρακλή Δρούλια, τον συντονιστή της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ στα Δωδεκάνησα Παναγιώτη Μπουλιέρη, καθώς επίσης και πολλά τοπικά στελέχη. Η περιοδεία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στα Δωδεκάνησα συνεχίζεται και τις επόμενες ημέρες, καθώς αύριο, Δευτέρα, θα μεταβεί στην Κάσο, ενώ την Τρίτη θα επισκεφθεί την Κάρπαθο, στο πλαίσιο των επαφών του με κατοίκους, φορείς και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα μεταβεί συγκεκριμένα, τη Δευτέρα, στις 14:30, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής θα επισκεφθεί τον Λόχο Εθνοφυλακής «Κασιωτών Αγωνιστών». Στις 19:00 θα έχει συνάντηση με φορείς της Κάσου στο κέντρο νεότητας «Γιάννης Μαρίνος».
Την Τρίτη, στις 11:00, θα περιοδεύσει στο κέντρο της Καρπάθου (περιοχή Πηγάδια) και στις 13:00 στο χωριό Όλυμπος. Στις 19:30 ο κ. Ανδρουλάκης θα μιλήσει στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Καρπάθου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News